A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular quer fazer pública a sua satisfaçom pola retirada do monumento ao fascismo que presidiu durante 70 anos a praça de Amboaje, umha das emblemáticas no centro de Ferrol.
A retirada da chamada “Cruz dos Caídos”, que exaltou durante décadas o golpismo franquista, foi alvo de acçons simbólicas protagonizadas pola nossa organizaçom para chamar a atençom sobre a permanência de umha inaceitável e impune apologia do fascismo nos nossos espaços públicos.
Da mesma forma que retiramos o escudo franquista e pintamos essa Cruz de cor de rosa em várias ocasions, militantes de NÓS-UP tenhem realizado actos semelhantes em Ferrol e em toda a comarca, assim como no resto do País.
De maneira lenta e insuficiente, as instituiçons vam respondendo à exigência do movimento popular que reclama o fim da humilhaçom às vítimas do genocídio franquista, 35 anos depois da morte do ditador. Porém, ao mesmo tempo continuam os julgamentos e condenas contra quem leva anos levando à prática aquilo que as instituiçons supostamente “democráticas” se vinham negando a fazer.
Som numerosas as multas e procesamentos contra militantes e simpatizantes da esquerda independentista, que nestes anos retirou por via directa centenas de placas, escudos e monumentos franquistas das ruas galegas. Agora mesmo há quatro integrantes da Direcçom Nacional de NÓS-UP pendentes de sentença por um desses casos, pola pintagem de cor de rosa da casa natal do ditador.
Lembremos também que subsistem cruzes semelhantes à de Amboaje em Neda, Fene, Mugardos, Moeche e noutros pontos da nossa Comarca.
Por todo o anterior, NÓS-Unidade Popular reclama o fim da perseguiçom contra quem reclama a mais elementar higiente democrática e umha mais decidida e generalizada actuaçom das instituiçons em linha com o sucedido ontem mesmo na praça de Amboaje de Ferrol: a retirada completa da simbologia franquista dos espaços públicos de Ferrol e da Galiza.
Ferrol, 9 de Julho de 2010
Assembleia Comarcal de NÓS-UP em Trasancos
Enviado por:
Xurdimos a favor dunha política xusta, democrática, participativa e sustentábel, responsábel cara o futuro da humanidade e do resto das especies, respectuosa e defensora do medio natural, na convicción de que un outro mundo non só é posíbel senón que é necesario.
sábado, xullo 10, 2010
Amboaje ficou sem simbologia fascista, a limpeza deve continuar
✔
Saúde e Liberdade !
Diterbitkan sábado, xullo 10, 2010
nosup-trasancos@nosgaliza.org
-nosup-trasancos@nosgaliza.org-
9 de julho de 2010 15:45
________________Artigos relacionados
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.
Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.
Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon