martes, setembro 28, 2010

Contra a visita à Galiza do multimilionário rei de Espanha

Tags

Um dia depois da greve geral convocada para o dia 29 de Setembro, está prevista a chegada a Ferrol do chefe do Estado espanhol nomeado polo assassino Francisco Franco. Juan Carlos de Bourbon virá a Ferrol para o acto institucional de entrega de um barco da armada espanhola que levará o seu nome.

NÓS-Unidade Popular quer expressar o seu rejeitamento à visita do monarca espanhol, cuja autoridade sobre o nosso país nunca foi votada polo nosso povo, carecendo de qualquer legitimidade democrática ao ter sido imposta pola mesma ditadura que derrocou mediante um golpe de estado e umha guerra a república democraticamente estabelecida até 1936.

Temos memória e dignidade. Por isso reivindicamos umha Galiza emancipada de reis e capitalistas estrangeiros. Por isso reivindicamos o exercício do direito de autodeterminaçom para o nosso povo e a opçom republicana e independentista como melhor soluçom politico-institucional para garantir o futuro da Galiza.

Além do anterior, o Juan Carlos de Bourbon é hoje o maior representante do capitalismo espanhol, sendo ele próprio um dos chefes de estado com maior património do planeta. Fai parte da lista de oligarcas responsáveis pola actual crise capitalista e é um dos que devem pagá-la.

Num momento de profunda crise do capitalismo mundial, NÓS-Unidade Popular considera um insulto a presença do milionário rei espanhol em solo galego, um dia depois de que o nosso povo trabalhador tenha saído às ruas para denunciar os contínuos ataques aos direitos dos sectores mais desfavorecidos da classe trabalhadora galega.

Assembleia Comarcal de Trasancos

Ferrol, 28 de Setembro de 2010

Web de NÓS-UP

Enviado por:
nosup-trasancos@nosgaliza.org
28 de setembro de 2010 11:20

_______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon