Diversos meios informam hoje de que o Partido Popular, governante em Ferrol após as últimas eleiçons municipais, recebeu ontem umha representante do coletivo ultra 'Galicia Bilingüe', dedicado a defender a imposiçom do espanhol e a discriminaçom legal do galego.
Parece-nos grave que um governo que di ser “democrático” receba representantes de um grupo que despreza abertamente a língua própria da Galiza. Porém, ainda nos parece mais grave a total harmonia que parece existir entre o governo municipal do PP e as ideias supremacistas defendidas por esse coletivo.
Desde 1997, existe em Ferrol umha Ordenança Municipal de Normalizaçom Lingüística que nengum dos sucessivos governos até hoje tem assumido nem cumprido na prática, além das declaraçons de intençons. Na realidade, a implacável imposiçom do espanhol no seio da sociedade ferrolana e galega exige medidas de fomento do galego mais ambiciosas do que essa Ordenança estabelece, pois hoje continua a ser maioritariamente incumprida sem que nengum dos grupos municipais pareça preocupar-se com isso, já que todos eles passárom já polo governo.
Agora, o Partido Popular incrementa a pressom contra o galego e anuncia, através do presidente da Cámara em funçons, Jose Manuel Vilarinho, umha reforma que rebaixe os conteúdos dessa Ordenança Municipal, atendendo às reinvidicaçons discriminatórias de 'Galicia Bilingüe'.
Os movimentos socias e o conjunto dos ferrolanos e ferrolanas comprometidas com o nosso idioma devemos manifestar a nossa enérgica repulsa às pretensons do PP, plenamente identificadas com as dos ultras de 'Galicia bilingüe', e atuar para evitar novos ataques à nossa língua.
Ferrol é umha cidade galega, onde o galego tem sido historicamente a língua própria e nom vamos admitir e umha elite de senhoritos e renegados continuem a espoliar o nosso principal património coletivo.
A Ordenança Municipal de Normalizaçom Lingüística deve ser cumprida e incorporar elementos mais ambiciosos para a recuperaçom total dos usos do galego. Se o PP pretende fazer o contrário, deveremos pressionar até conseguirmos que mude de opiniom ou abandone o governo, pois um partido inimigo do galego nom merece ocupar umha posiçom de poder institucional como essa.
Por um Ferrol em galego, polo cumprimento da Ordenança de Normalizaçom Lingüística
Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular
Web de NÓS-UP
Ferrol, 12 de agosto de 2011
Enviado por:
Xurdimos a favor dunha política xusta, democrática, participativa e sustentábel, responsábel cara o futuro da humanidade e do resto das especies, respectuosa e defensora do medio natural, na convicción de que un outro mundo non só é posíbel senón que é necesario.
Home
Lingua
Nós-Up
NÓS-Unidade Popular exige ao Governo municipal de Ferrol o cumprimento da Ordenança de Normalizaçom Lingüística, nom o seu rebaixamento
sábado, agosto 13, 2011
NÓS-Unidade Popular exige ao Governo municipal de Ferrol o cumprimento da Ordenança de Normalizaçom Lingüística, nom o seu rebaixamento
✔
Saúde e Liberdade !
Diterbitkan sábado, agosto 13, 2011
NÓS-UP Trasancos
-nosuptrasancos@gmail.com-
12 de agosto de 2011 15:22
______________________Artigos relacionados
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.
Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.
Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon