mércores, maio 08, 2013

NÓS-Unidade Popular apoia a convocatória de greve no ensino galego

Tags

NÓS-Unidade Popular apoia a convocatória de greve no ensino galego

A esquerda independentista quer manifestar publicamente a sua adesom à convocatória de greve realizada polo conjunto da comunidade educativa galega contra as políticas reacionárias da administraçom espanhola, plasmadas na chamada Lei Wert (LOMCE).

A LOMCE, longe de qualquer objetivo ligado à melhoria da qualidad que proclama, é um burdo instrumento extremista, que tenta usurpar as escassas margens de manobra cedidas às administraçons autonómicas como parte de um processo de re-centralizaçom espanholista.

Como segundo grande objetivo, a LOMCE enquadra a ofensiva privatizadora, sexista, segregadora e reacionária. É por isso inimiga do direito a um ensino universal público e gratuito.

A Galiza, naçom oprimida por Espanha, tem especial interesse na construçom de um sistema de ensino ao serviço da maioria social e inserido no país, que contribua para a sua construçom nacional galega e crie consciência e competência lingüística em galego.

É por todo isso imprescindível dar a batalha nas ruas e centros de ensino e de trabalho, junto a docentes, alunado, maes e pais contra a direita reacionária e espanholista que o PP representa.

Temos que tomar a LOMCE e os governos do PP!

Avante a Greve no ensino, um passo mais no caminho da Greve Geral de 48 horas!

Pola ruptura democrática, a independência e o socialismo!

Direçom Nacional de NÓS-Unidade popular

8 de maio de 2013

Correio-e: nacional@nosgaliza.org | nosup.imprensa@gmail.com | Telefones: Porta-Vozes: 651 089 971 (Alberte Moço) 659 306 973 (Rebeca Bravo) | Responsável Nacional de Imprensa: 616 868 589 (Carlos Morais) | Responsável Nacional de Organizaçom: 669 778 474 (Bruno Lopes Teixeiro) | Sede Nacional: Rua Costa do Vedor 47, rés-do-chao. Compostela. Galiza | web: www.nosgaliza.org | twitter: @nosgaliza


Enviado por:
NÓS-Unidade Popular NÓS-UP
-nosup.imprensa@gmail.com-
8 de maio de 2013 16:34

______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon