mércores, xullo 17, 2013

NÓS-UP apela inundar Galiza e as redes sociais de bandeiras galegas

Tags


Às portas de um novo Dia da Pátria, de umha jornada festiva e reivindicativa em que afirmamos a nossa condiçom de galegas e galegos, habitantes de umha naçom chamada Galiza, é necessário exprimirmos publicamente que queremos ser livres e nom estamos dispostas a desaparecer sob a assimilaçom espanhola.

Como forma de visibilizar essa vontade de ser, NÓS-Unidade Popular apela o nosso povo a pendurar nos vindouros dias no exterior das vivendas e edificaçons a bandeira da Galiza. O nosso emblema nacional deve converter numha sinfonia tricolor as ruas e praças das cidades e povos, as estradas e caminhos galegos.

Penduremos em muros, varandas, janelas, chimenés, fachadas de casas e vivendas, a bandeira azul, branca e vermelha da nossa única Pátria: Galiza.

Em simultáneo, fazemos um segundo apelo com similar objetivo, mas esta vez no espaço virtual: que cada galega, cada galego, publique a sua foto mostrando umha bandeira da Galiza, como afirmaçom pública da nossa nacionalidade.

Direçom Nacional de NÓS-UP
17 de julho de 2013

Correio-e: nacional@nosgaliza.org | nosup.imprensa@gmail.com | Telefones: Porta-Vozes: 659 306 973 (Rebeca Bravo) | Responsável Nacional de Imprensa: 616 868 589 (Carlos Morais) | Responsável Nacional de Organizaçom: 669 778 474 (Bruno Lopes Teixeiro) | Sede Nacional: Rua Costa do Vedor 47, rés-do-chao. Compostela. Galiza | web: www.nosgaliza.org | twitter: @nosgaliza



Enviado por:
NÓS-Unidade Popular NÓS-UP
-nosup.imprensa@gmail.com-
17 de julho de 2013 17:33
______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon