martes, agosto 13, 2013

As Festas de Ferrol voltam a ser as Festas do PP: Organizaçom obscura, com conteúdos alheios à cultura galega e à participaçom da vizinhança


NÓS-Unidade Popular quer mostrar o seu rejeitamento à programaçom e ao processo de organizaçom das Festas de Verao protagonizado polo governo do PP.

 Como cada ano, o governo municipal em maos do PP volta a aproveitar as Festas de Verao para pagar música comercial espanhola e esquecer a existência de um tecido cultural e musical ferrolano e galego que precisa do apoio de todas e todos.

Como sempre, as instituiçons públicas voltam a demonstrar que estám de costas viradas à identidade e à produçom cultural do País, preferindo promover a alienaçom cultural inoculada por via televisiva e radiofónica comercial.

Marta Sánchez, Javier Gurruchaga ou Francisco talvez sejam os três nomes que melhor representam essa aposta polos conteúdos espanhóis de 3ª fila, mas é umha longa lista de músicos importados que levam os escassos recursos económicos públicos dos ferrolanos e das ferrolanas, enquanto os grupos e artistas de Ferrol e da Galiza ficam esquecidos.

Nada diferente do que constitui a visom cultural da dirigência política ferrolana dominante ao longo de todo o ano: pailanismo orientado para a cultura comercial espanhola mais mediática e alienante, exclusom quase completa da presença da cultural galega e em galego, e propostas fechadas à participaçom da vizinhança na elaboraçom dos programas culturais e de festas.

A todo o anterior devem somar-se as suspeitas de irregularidade no processo de contrataçom de conteúdos para as festas. A empresa adjudicatária “Jarabe Comunicación”, que repete neste ano, constituiu-se em 2012 um dia antes de que a junta do governo local aprovasse os pregos de condiçons para a contrataçom das festas. A mesma empresa teria apresentado um dossier falso sobre a experiência da empresa na organizaçom de eventos deste tipo. “Jarabe Comunicación” receberá 630.000 euros para organizar as festas deste ano e de 2014, assim como as de Natal.

Assistimos, portanto, novamente, a umha exibiçom da forma de governo que o Partido Popular representa: privatizaçom de serviços, malgasto, obscurantismo e espanholizaçom forçada dos conteúdos culturais.

Só quando o povo poda governar diretamente, sem intermediários do espanholismo e da direita reacionária, poderá Ferrol contar com as festas participativas, democráticas e galegas que merece.

Assembleia Comarcal de Trasancos de NÓS-Unidade Popular

Ferrol, 11 de agosto de 2013

Enviado por:
nosup-trasancos@nosgaliza.org
-nosup-trasancos@nosgaliza.org-
12 de agosto de 2013 19:09

______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon