venres, agosto 16, 2013

NÓS-UP reclama ao PP que deixe de ameaçar a ria de Ferrol: Nom à gasolineira flutuante! - Sob o bunkering na ria de Ferrol

As diversas instituiçons em cujas maos se encontra a soberania da Galiza, todas elas alheias ao controlo do nosso povo, nom deixam de ameaçar as condiçons de vida da maioria dos galegos e das galegas.

Com o PP à frente de todas elas, as ameaças multiplicam-se, como vimos comprovando em Ferrol e no resto da comarca de Trasancos nos últimos anos, em forma de desemprego, de precariedade e de deterioraçom do meio natural.

NÓS-Unidade Popular quer denunciar a mais recente e séria ameaça anunciada polo Ministério espanhol do Ambiente, que deu o seu aval às chamadas “gasolineiras flutuantes” ou bunkering no interior da ria de Ferrol. À gravidade objetiva do caso do ponto de vista ambiental e económico, acrescenta-se que, ao mesmo tempo, o próprio governo espanhol desenvolve umha campanha de agitaçom e sançons contra as gasolineiras flutuantes que funcionam em águas de Gibraltar. O motivo alegado polo ministro espanhol Arias Cañete é precisamente a defesa do meio e a segurança no mar, assim como os prejuízos que suponhem para as atividades pesqueiras na zona.

Agora sabemos que o Conselho da Autoridade Portuária, representada pola Junta da Galiza e a Cámara de Ferrol), bem como o próprio Ministério espanhol do Ambiente, todos eles organismos e instituiçons em maos do PP, aprovárom umha proposta similar no caso da ria de Ferrol, no que parece umha burla aos galegos e galegas, umha vez que tais atividades nom se realizam em nengum outro porto do Estado espanhol polo seu risco ambiental e económico.

Os perigos que o governo espanhol deteta na baía de Algeciras, em águas de Gibraltar, nom parecem existir quando se trata da ria de Ferrol. A Galiza está habituada a esse tipo de desprezos e discriminaçons por parte das instituiçons espanholas, que aprova para as nossas costas projetos descartados noutros territórios do Estado.

Estamos, pois, diante de mais um exemplo de como a nossa falta de soberania determina que os diferentes governos espanhóis e as suas instituiçons subalternas, como a Junta da Galiza, podam prejudicar os interesses da nossa maioria social e dos nossos recursos naturais e económicos.

NÓS-Unidade Popular quer manifestar o seu rejeitamento ao projeto, por ameaçar a natureza e o meio de vida ligado aos recursos marisqueiros e pesqueiros na ria de Ferrol, e também a hipocrisia com que o Governo espanhol do PP é capaz de aprovar em águas galegas umha atividade que condena e combate em águas gibraltarenhas.

A esquerda independentista fai um apelo ao tecido social e popular da comarca de Trasancos e de todo o noroeste da Galiza para se opor ao projeto de gasolineira flutuante nas nossa águas. Ao mesmo tempo, convidamos a refletir sobre a necessidade de defendermos e conquistarmos a nossa soberania nacional plena, a nossa independência, como única garantia para a defesa conseqüente dos interesses do conjunto do povo trabalhador galego.

Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular

Ferrol, 15 de agosto de 2013

Enviado por:
nosup-trasancos@nosgaliza.org
-nosup-trasancos@nosgaliza.org-
15 de agosto de 2013 21:36

________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon