venres, setembro 27, 2013

"Mala gente que caminha e vai apestando à terra" (Antonio Machado)

Estimadas amig@s e pessoas que seguides Ártabra 21:

O Administrador deste blogue, nom tivo mais remédio que excluir 230 comentários. Mais de 200 deles, tóxicos ou moi tóxicos. Alguns dos comentários eliminados, seguro que eram bem intencionados e outros non eram anónimos (moi poucos), mais fixemos o corte nos últimos 230, para sanear o blogue.

Desde hai um tempo, neste blogue, algumha gente anda comentando, detrás do anonimato (eles cren-no así), insultando, mentindo e difamando. Até agora, a publicaçom destes comentários, em Ártabra 21, era anecdótica, desde hai um tempo é unha prática habitual. Estes comentários estám feitos por apenas media duzia de pessoas, unhas com bastante mais actividade que outras.

O motivo, podemo-lo intuir, mas non o sabemos, mas a intençom está clara, desprestigiar e pôr em dúvida a honorabilidade de pessoas que formamos parte de Ártabra 21, do Encontro Social de Ferrol Terra e mesmo doutras organizaçons do movimento social organizado desta Comarca.

Os comentários anónimos que continham difamaçons, insultos e mentiras, já ocupavam um importante espaço deste blogue. Neste verám fixeron-se no blogue mais de 200 comentários tóxicos, intensificando-se nos últimos dias. Todos estes comentários estavam feitos desde o anonimato com clara vontade mal intencionada e destrutiva.

Mesmo desde o anonimato podem-se fazer as críticas com respeito, mais non é o caso, aqui o anonimato em moitos casos é sinónimo de covardia e perversom.

Ante esta situaçom, e para salvar o trabalho realizado nestes últimos anos desde Ártabra 21, imos proteger o blogue, eliminando o anonimato nos comentários e se isto non chegara, e non fora o suficientemente dissuasório, faremos que os comentários passem por um processo de moderaçom, cousa que lamentaríamos, pois estes nom se publicariam no momento.

Desde Ártabra 21, excluiremos os comentários insultantes, com ataques pessoais ou que nom tenhan nengumha relaçom co expressado na correspondente publicaçom ou artigo. A discrepância será bem-vida sempre que se faga com respeito.

Inácio M.
inaciogz@gmail.com
Administrador do blogue.
________________

1 comentarios so far

Como segue havendo pessoas que consideram a Ártabra 21 o lugar onde vomitar os seus comentários tóxicos, nom nos quedou mais remédio que passar a moderar todos os comentários que aqui se queiram publicar.

Inácio M. Administrador de Ártabra 21

***


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon