venres, setembro 26, 2014

Berlim, da companhia compostelá Histeria Teatro, chega à Fundaçom Artábria - Hoje Sexta-feira, 26 de setembro, às 22.00h. entrada de graça - E este Sábado 27 de Setembro Fiz traz um espetáculo carregado de humor, mágia e crítica social - Aberta inscriçom para os cursos 2014-2015


Berlim, da companhia compostelá Histeria Teatro, chega à Fundaçom Artábria

Esta Sexta-feira, 26 de setembro, às 22.00h. Entrada de graça

Lou Reed criou a começos dos 70 um disco que ele definiu como “um filme para os ouvidos”, no que conta a sórdida relaçom entre um casal numha cidade dividida. 'Berlim' é o relato das vidas do Jim e a Caroline, marcadas pela pobreza, a prostituiçom, a violência e as drogas. O disco foi um insucesso comercial, ainda que muito interessante musical e narrativamente.

Continua:

Mais de trinta anos depois, o filólogo, professor e músico Leo Fernández Campos, mais conhecido como O Leo i Arremecághona!!!, realizou um exaustivo labor de traduçom das letras das cançons, foi trabalhando nelas, e, junto com a jornalista e actriz Lara Rozados, levaram a cabo umha teatralizaçom, até que o ano passado, com a morte de Lou Reed, decidiram estrear a montagem com Histeria Teatro. Para isso contaram com a colaboraçom do director e actor Chiqui Pereira, membro da companhia Berrobambán. A estréia, com grande sucesso de público, foi na XIII Festa de Aniversário do Cineclube de Compostela, o passado 21 de junho, e agora retomam a gira deste espetáculo.

A seguinte paragem de Berlim será esta sexta-feira 26 de setembro, às dez da noite, na Fundaçom Artábria (Travesa de Batalhons, 7, Esteiro), com entrada de balde, ainda que se pode achegar a vontade. Proximamente, no mês de novembro, actuaran no Liceo Mutante de Ponte Vedra, e têm previsto também representá-la de novo em Compostela.

'Berlim' conta com a direçom de Chiqui Pereira, e com Leo Fernández Campos nos papéis de Jim e o narrador e Lara Rozados como Caroline. O vestiario, atrezzo, cenografia e luzes são de Histeria Teatro, e o som, música e videos, de Leo Fernández Campos. O desenho gráfico e a fotografia correspondem a Jose Valiño.


E este Sábado 27 de Setembro Fiz traz um espetáculo carregado de humor, mágia e crítica social

No sábado 27 dando continuidade ao programa de atividades do nosso XVI aniversário o jovem e polifacético Fiz Patinho visita mais umha vez o nosso Centro Social.

Desta volta o Fiz traz um espetáculo carregado de humor, mágia e crítica social que nom deixarám a ninguém indiferente.

Por meio dos seus acidos monólogos a atuaçom pode definir-se como o passo em direto do "individuo a bufom".

O espetáculo dará início às 22.00h e a entrada de balde.


--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!

....

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Aberta inscriçom para os cursos 2014-2015 - [+ info]



Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
25 de setembro de 2014 15:32
25 de setembro de 2014 17:48
25 de setembro de 2014 18:59
____________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon