quinta-feira, maio 10, 2018

O sábado 12 de maio, espetáculo poético-musical de Juan Carballo que apresenta 'Asuntos Pendentes', no local social da Fundaçom Artábria, no bairro de Esteiro, Travessa de Batalhons nº7


Juan Carballo apresenta "Asuntos Pendentes" este sábado na Fundaçom Artábria

No próximo sábado, 12 de maio, às 22.30h o poeta de Vila-Garcia Juan Carballo apresenta na Fundaçom Artábria o seu trabalho "Asuntos pendentes".

Um espetáculo poético-musical que fai o escritor Juan Carballo, o pianista Álvaro Cardalda e Pedro Falcón à guitarra, os três pés do espetáculo que poderemos ver o sábado às dez e meia da noite.

"Asuntos pendentes" é a versom para salas e teatros do livro-disco que leva o mesmo título e que assinam o poeta Carballo e Manolo Tarancón.

A entrada é  de graça.

"Asuntos pendentes" (Com Juan Carballo). | Ir á Web.

------

[AVISO]

Por motivos de saúde temos que adiar a apresentaçom de "Um elefante no armário" que ia decorrer esta tarde no Centro Social. As melhoras para Teresa Moure Pereiro e em breve daremos umha nova data.


Apresentaçom do romance de Teresa Moure "Um elefante no armário"


Amanhá, sexta-feira 11 de maio,  às 20.30hs, Teresa Moure Pereiro apresenta "Um elefante no armário" editado por Através Editora. [Adiada]

"Um escritor torna-se em voyeur para aceder às cenas íntimas em que participa Ana. Uma das suas amigas teme que Ana esteja a planificar um assassinato; outra, psiquiatra, fica fascinada com o interesse extenuante de Ana pela verdade. Ana Brouwer, filósofa, vem da Holanda. Tem uma filha, um ex-marido, uma loja de trabalhos manuais e um passado que guarda cuidadosamente no armário. Corre, engata homens, filosofa com o martelo, cultiva a amizade e vive apressadamente para ocultar qualquer coisa tão imensa como um elefante. Pertinaz no objetivo de dar com a verdade, conseguirá que todos os que andam à sua volta colaborem na tarefa de escrever o romance da sua vida, embora tenha que desvendar a sua intimidade. Completamente".

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!
....
A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado por:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
10 de maio de 2018 12:20
10 de maio de 2018 13:41

____


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon