sábado, novembro 10, 2018

As trabas do PP e Cidadáns ás remunicipalizacións son anticonstitucionales - Onte 8 de novembro de 2018, o Tribunal Constitucional dá a razón ao grupo parlamentario confederal de Unidos Podemos-En Comú Podem-En Marea e ditaminou que as Disposicións Adicionais contra as remunicipalizacións do Partido Popular e apoiadas por Cidadáns nos Orzamentos Xerais do Estado de 2017 son anticonstitucionais


O Tribunal Constitucional dá a razón a
o grupo parlamentario confederal de Unidos Podemos-En Comú Podem-En Marea e ditaminou que as Disposicións Adicionais contra as remunicipalizacións do Partido Popular e apoiadas por Cidadáns nos Orzamentos Xerais do Estado de 2017 son anticonstitucionais.

O Partido Popular foise de Moncloa, pero os orzamentos de Montoro quedáronse. Neles podíase atopar as Disposicións Adicionais, eses anexos que van ligados aos Orzamentos Xerais do Estado (PGE). Dous delas, a vixésima sexta, apartado un, a) e b ), e a trixésima cuarta, apartado dous, tiñan unha intención clara: imposibilitar que as administracións públicas puidesen remunicipalizar servizos antes privatizados prohibindo o traspaso dos empregados do servizo privatizado á empresa pública.

Pero para o grupo parlamentario confederal de Unidos Podemos-En Comú Podem-En Marea, estas disposicións era anticonstitucionais por tratarse dunha vulneración dos artigos 66.2 e 134.2 da Constitución Española (CE), xa que son unha regulación allea ao contido propio das leis de orzamentos. Onte, 8 de novembro, o Tribunal Constitucional deulles a razón e declarou anticonstitucional ditas disposicións dos PGE17 presentadas polo Partido Popular e apoiadas polo partido de Albert Rivera.

A disposición adicional vixésima sexta tiña como obxectivo evitar que as administracións públicas poidan considerar como empregados públicos nin poidan incorporar en devandita condición a unha administración pública aos colectivos de traballadores que se atopen en determinadas circunstancias. Esta regulación tería como finalidade impedir a incorporación (por subrogación) dos traballadores de empresas remunicipalizadas. De igual forma, a disposición adicional trixésima cuarta, apartado dous, limita a incorporación de persoal laboral ao sector público en supostos de cambio de modalidade de xestión indirecta a directa de servizos e obras públicas.

Desde o grupo parlamentario confederal denunciaban que esta regulación non garda unha relación económica directa cos ingresos ou os gastos, ao non supoñer incremento ou minoración dos ingresos das administracións públicas que se vexan afectados, nin tampouco determina unha subida ou diminución dos gastos en materia de persoal. Tampouco existe unha relación orzamentaria directa, pois as disposicións impugnadas non axudan a entender mellor o contido propio das leis de orzamentos nin facilita o seu execución. Polo que, segundo Unidos Podemos e a sentenza do Tribunal Constitucional, vulneraban os artigos 66.2 e 134.2 da CE.

Artigo Relacionado:

A oportunidade para remunicipalizar a xestión da auga en Llerena e Arroyo da Luz. | O próximo ano cumpre o prazo da concesión a empresas privadas da xestión do servizo público de abastecemento de auga potable en Llerena e Arroyo. Outras localidades como Plasencia ou Don Benito tamén esgotan os prazos desta concesión proximamente, o que abre unha oportunidade para recuperar a xestión pública directa. | El Salto Extremadura - @ElSalto_EXT - 2018.10.24 | ir á Web.

Fonte: @OSaltoDiario. - Yago Álvarez @Econocabreado (De "El Salmón Contracorriente". | 2018.11.09 - Baixo Licenza Creative Commons.
_____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon