sábado, abril 14, 2007

A Junta entrega a Porta Nova ao PP e IF para que especulem com os nossos espaços públicos

De: Nosup-trasancos -nosup-trasancos@nosgaliza.org-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 13 de Abril de 2007 19:14
Asunto: A Junta entrega a Porta Nova ao PP e IF para que especulem com os nossos espaços públicos

A Junta entrega a Porta Nova ao PP e IF para que especulem com os nossos espaços públicos

A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular quer fazer pública a sua indignaçom pola decisom da Direcçom Geral do Urbanismo da Junta da Galiza, de permitir a construçom de um prédio de 5 andares e 21 metros de alto em plena Porta Nova, um dos cada vez mais escassos escassos públicos existentes no centro urbano de Ferrol.

A decisom tem a gravidade acrescentada de deixar o povo de Ferrol, que se tem manifestado repetidamente contra semelhante aberraçom urbanística, desprotegido perante os seus governantes locais, empenhados em especular com o solo público, neste caso mediante umha requalificaçom para evitar os impedimentos legais existentes.

A qualificaçom actual de zona viária em que nom podem ser construídos edifícios foi o motivo alegado pola Junta para, com bom critério, ordenar a paralisaçom das obras. No entanto, o governo municipal do PP e IF afirmou com total descaramento que esquivaria a lei com umha requalificaçom à medida dos seus interesses urbanísticos e privatizadores.

Agora comprovamos como, de maneira inaudita, a Direcçom Geral de Urbanismo da Junta, em maos do PSOE, aceita a jogada de Juan Juncal e companhia, e dá via livre à modificaçom do PGOM e legaliza a mutilaçom de umha das praças mais emblemáticas do nosso concelho. Umha decisom que condena à indefensom o povo de Ferrol diante das máfias políticas e da construçom (PP, IF e Abeconsa) que estám em plena ofensiva contra os espaços públicos e zonas verdes do concelho, estabelecendo um perigoso precedente.

NÓS-Unidade Popular, como parte do movimento popular que nos últimos meses se manifestou repetidamente polas ruas de Ferrol contra a política urbanística do PP e IF, e contra a construçom do edifício na Porta Nova, ratifica a sua aposta em continuar a luta vicinal contra a especulaçom e pola paralisaçom definitiva das obras da Porta Nova. Esperamos que a totalidade de entidades populares que nos manifestamos mantenham a necessária firmeza em defesa dos nossos espaços públicos e contra a especulaçom urbanística.

Assembleia Comarcal de NÓS-UP em Trasancos

Ferrol, 13 de Abril de 2007


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon