xoves, abril 19, 2007

Neda: Nom à hipocrisia institucional!! PSOE-IU nom retiram simbologia fascista, perseguem a quem a retira.

De: Bruno Lopes Teixeiro -brunotrasancos@gmail.com-

Para: artabra21@gmail.com
Data:
19 de Abril de 2007 00:54
Asunto: Neda: Nom à hipocrisia institucional!! PSOE-IU nom retiram simbologia fascista, perseguem a quem a retira.



O próximo dia 26 de Abril, quatro filiados de NÓS-Unidade Popular da Assembleia Comarcal de Trasancos serám julgados no Julgado de Paz de Neda por terem pintado de cor de rosa a chamada "cruz dos caídos" de esse Concelho. NÓS-UP convoca umha concentraçom para o mesmo dia às 12h diante do Julgado. A seguir reproduzimos o texto que está a distribuir-se de maneira maciça na Comarca.

- O QUE VIMOS FAZENDO .

A finais de Outubro de 2005, NÓS-UP apresentava em Ferrol umha campanha de ámbito nacional que tinha como objectivo a denúncia da permanência da simbologia franquista nos mais diversos espaços públicos da Galiza passadas já três décadas da morte do ditador genocida espanhol.

Como advertíramos naquela altura, esta situaçom só pode ser conseqüência do lamentável estado de saúde da democracia espanhola, resultado daqueles ignominiosos acordos de maquilhagem do regime franquista, que se plasmárom na denominada Transiçom. Mas nom só. A sobrevivência desta simbologia é umha manifesta ilegalidade, e nom o dizemos só por nos considerarmos coerentes militantes antifascistas, senom que está estabelecido por acordos das mesmas instituiçons espanholas: Lei 33/1981 e o Decreto 2964/1981 obrigam retirar o escudo franquista, umha Oroposta nom de Lei da Comissom de Administraçons Públicas do Congresso espanhol aprovou em 2004 "adoptar as medidas necessárias para favorecer a desapariçom de símbolos inconstitucionais". Mesmo no Trigésimo Sexto Congresso do PSOE foi aprovada umha resoluçom exigindo aos seus presidentes de cámaras municipais (entre eles, Carlos Pita, presidente da Cámara Municipal de Neda polo PSOE) a retirada de simbologia franquista.

O desenvolvimento da campanha consistiu em realizarmos os censos de simbologia fascista de cada localidade. Depois apresentavamos, via registo municipal, umha moçom solicitando a sua retirada. Mas o silêncio foi absoluto por parte das instiuiçons locais, e a militáncia de NÓS Unidade Popular saiu à rua para retirar todo esse imaginário fascista ou pintar de cor-de-rosa aqueles "monumentos" que, polo seu tamanho, nom era factível serem retirados polos nossos humildes meios.

Tendo em conta estas premissas, e depois de termos aguardado durante um espaço de tempo prudencial para receber algumha resposta por parte do Concelho de Neda à nossa moçom, na manhá do 23 de Dezembro de 2005 procedeu-se a pintar a "Cruz dos Caídos", situada num dos jardins municipais e que contém umha inscriçom em que som exaltadas figuras como José Antonio Primo de Rivera, fundador da Falange Espanhola, que também contava nesta vila com umha avenida dedicada à sua pessoa.

- O QUE NOS VENHEM FAZENDO .

No momento de começarem a pintar tam aborrecível monumento, quatro companheiros da nossa organizaçom som identificados por membros da Polícia municipal, que mesmo lhes dam conta da existência de um acordo plenário de dez anos atrás, polo qual se aprovava a sua substiuiçom por um outro monumento em memória das vítimas e represaliad@s polo franquismo. Mas também lhes advertírom que podíam ser objecto de denúncia por parte do Concelho.

E assim foi. Os quatros companheiros identificados na manhá daquele dia som chamados a declarar a 23 de Março de 2006 nos tribunais de Ferrol, sob a acusaçom de "desordens públicas" ("falta contra o património", que inclui a reclamaçom de gastos ocasionados pola limpeza da cruz). Antes de assistirem a declarar perante o juíz, representantes da nossa organizaçom mantivérom um encontro com representantes de Izquierda Unida para lhes pedir explicaçons polo envolvimento desse grupo político na denúncia, junto ao PSOE, já que formam coaligaçom de governo no município.

Mas semelha que o PSOE e IU querem chegar até o final e impor umha medida repressiva a quem reivindica a memória das vítimas e o fim da exaltaçom do fascismo. Desta maneira, no dia 26 de Abril de 2007, os quatros militantes antifascistas apresentarám-se perante o juíz no Julgado de Paz de Neda para responderem agora por "faltas polo deslucimento de imóveis".

NÓS-Unidade Popular, depois de um ano e meio de campanha a denunciar, a agitar e a actuar directamente na rua contra a permanência da simbologia fascista, pode extrair já um primeiro resultado positivo, que é o de deixar em evidência a imensa cobardia e complexos de forças autoproclamadas de esquerda, progressistas e incluso galeguistas (PSOE, IU, BNG) quando, tendo responsabilidade directa e estando ao seu alcance a eliminaçom de mastodônticos símbolos franquistas, nom fam nada nessa direcçom porque levam anos instalados na submissom aos ditados e à lógica da Transiçom. Mas, ao mesmo tempo, continuam a ficar em evidência, quando num exercício de oportunismo infinito reclamam a retirada de simbologia fascista noutros concelhos onde nom tenhem responsabilidades de governo. Tivemos vários exemplos disto no passado Ano da Memória de 2006, com formaçons políticas como IU no concelho de Ferrol ou o PSOE de Fene.

Porém, NÓS-Unidade Popular reclama menos cobardia e mais compromisso com as centenas de vizinhos e vizinhas que morrêrom, sofrêrom repressom e exílio por defenderem a liberdade e a democracia. É um exercício de higiene, justiça e dignidade democrática.

Também, como nom podia ser doutra maneira, queremos manifestar todo o apoio aos quatro companheiros que vam ser julgados e reafirmar a plena determinaçom de continuarmos a exigir a eliminaçom dos símbolos fascistas do nosso país.

Simbologia fascista fora da Galiza!!

Pola demoliçom da Cruz dos Caídos!!


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon