luns, abril 21, 2008

Nom à perseguiçom judicial da defesa da língua

De: Nosup-trasancos -nosup-trasancos@nosgaliza.org-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 21 de abril de 2008 03:07

Asunto: Nom à perseguiçom judicial da defesa da língua




Nom à perseguiçom judicial da defesa da língua

No próximo dia 24 de Abril vai ser julgado um militante de BRIGA da nossa comarca por ter protestado contra a presença em Trasancos do autocarro do colectivo ultra ‘Galicia Bilingüe’, no passado dia 21 de Fevereiro.

Nesse dia, mais umha vez, comprovamos a serviço de quê e de quem as forças repressivas espanholas estám ao serviço. As pessoas que nos concentramos para rechaçar as provocaçons do defensores do lingüicídio em curso no nosso país, entre elas alguns e algumhas militantes de NÓS-UP, fomos assediados e assediadas pola polícia, que prometeu denúncias se nom desistíamos da nossa presença no lugar.

Agora vemos que, com efeito, a polícia espanhola denunciou um companheiro que deve enfrentar a denúncia simplesmente por defender a nossa língua.

NÓS-Unidade Popular denuncia a política repressiva do governo espanhol e das forças repressivas, que favorecem as actuaçons de grupos abertamente antigalegos e perseguem que defende a plena normalizaçom do nosso idioma.

Reclamamos a livre absoluçom do companheiro e fazemos pública a nossa solidariedade com ele e com @s que noutros pontos do nosso país enfrentam julgamentos similares. Finalmente chamamos a participar na concentraçom que terá lugar na próxima quinta-feira às 11h nos julgados de Ferrol.

Ferrol, 20 de Abril de 2008

Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Trasancos
_______________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon