luns, febreiro 20, 2012

NÓS-Unidade Popular contra a possibilidade de que seja instalada umha base militar ianque na Límia

Tags

Perante as alarmantes notícias aparecidas nalguns meios de imprensa, destacando a possibilidade da instalaçom em território galego de umha base da USAF de avions nom-tripulados, NÓS-Unidade Popular quer manifestar que:

1- A instalaçom de bases militares estrangeiras em território galego é um ataque intolerável à nossa soberania, mas também à segurança do nosso território, porquanto o converte num objetivo estratégico no caso de confronto militar.

2- A utilidade principal dos chamados avions nom-tripulados por parte dos EUA tem sido a da prática da espionagem e do assassinato de civis e militares em conflitos bélicos, mas também em países onde nom existe umha situaçom de guerra declarada, violando sem nengum recato as convençons internacionais. Com a construçom desta base, a Galiza passaria a ser umha das principais plataformas a partir das quais atua a maior organizaçom terrorista do mundo: o exército dos EUA.

3- O apelo que se fará por parte de algumhas instáncias em relaçom à criaçom de postos de trabalho como argumento para defenderem esta instalaçom militar é umha mostra da degradaçom moral e da plena submissom aos ditados do militarismo imperial norte-americano.

A nossa Pátria necessita soberania para poder resolver os graves problemas económicos e sociais que padece, derivados da dependência política que padece por parte do Estado espanhol.

A Límia, como boa parte das comarcas do interior da Galiza, está sobre-empobrecida por um modelo de “desenvolvimento” dependente submetido aos ditames de organismos alheios, como a Uniom Europeia, que provocárom a destruiçom da sua economia agro-gadeira.

A soluçom a sua grave situaçom passa por um plano integral e endógeno económico, nom por convertê-la na quinta base militar de avions nom tripulados dos Estados Unidos.

4- A esquerda independentista e socialista galega, afirmando-se nas suas convicçons anti-imperialistas e antimilitaristas, nom pode mais que manifestar a sua mais profunda oposiçom à instalaçom no concelho de Trás Miras, na comarca da Límia, desta base militar e anuncia que no caso de este projeto vaia avante vai opor-se ao seu funcionamento com todos os meios ao seu alcance.

5- A mobilizaçom social é imprescindível para evitar que a Galiza se converta numha plataforma de agressom aos povos do mundo por parte do Pentágono, a NATO e o exército espanhol.

Direçom Nacional de NÓS-Unidade Popular

Galiza, 20 de fevereiro de 2012

NÓS-Unidade Popular - Correio-e: nacional@nosgaliza.org | nosup.imprensa@gmail.com - Telefone: 669 778 474 (Bruno Lopes Teixeiro) 616 868 589 (Carlos Morais) 651 089 971 (Alberte Moço) Sede Nacional: Rua Quiroga Palácios, 42 rés-do-chao. Compostela. Galiza web: www.nosgaliza.org | tweeter: @nosgaliza



Enviado por:
NÓS-Unidade Popular NÓS-UP
-nosup.imprensa@gmail.com-
20 de fevereiro de 2012 18:51
_____________________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon