sexta-feira, maio 12, 2017

A Fundaçom Artábria celebra o Dia das Letras, este sábado 13 de maio, com Os Verdia, Sés, Tito Calvinho e Brincavai de Paco Nogueiras - Umha ruada-normalizadora percorrerá várias ruas de Esteiro e da Madalena - A nossa entidade tem programada umha intensa jornada para este sábado, 13 de maio, com motivo do Dia das Letras


A nossa entidade tem programada umha intensa jornada para este sábado, 13 de maio, com motivo do Dia das Letras.

As atividades comezarám às 12.00hs, quando umha ruada-normalizadora percorrerá várias ruas de Esteiro e da Madalena corregindo o rueiro ferrolano de estes bairros.

Às 13.30hs decorrerá umha sessom vermute que contará com a música tradicional de Os Verdia. Posteriormente haverá jantar popular com umha ementa composta por Jamom Assado e Cachelos e à que nom é precisso apontar-se previamente.

Às 17.00hs chegará o primeiro prato forte do dia com o espetáculo Brincavai! De Paco Nogueiras que ponheram a todas as crianças que vam lotar o nosso Centro Social a dançar e cantar em galego.

Para assistir ao espetáculo era precisso ter recolhido convite, os quais se esgotarom ao segundo dia de estar disponíveis.

Serám às 22.00hs quando a amiga da Fundaçom Artábria, Maria Xosé Silvar, conhecida artisticamente como Ses subirá ao cenário do nosso Centro Social acompanhada por Tito Calvinho à guitarra. A bergantinhana repasará em acústico os seus temas mais conhecidos num concerto para o que já nom há bilhetes.

No dia 17 a Fundaçom Artábria participará dentro do bloco reintegracionista na mobilizaçom nacional convocada pola Plataforma Queremos Galego em Compostela. 

--
Travessa de Batalhons nº7   Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone:  +34 981 35 29 86
www.artabria.net

Segue-nos em twitter @fartabria e em facebook!

....

A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Enviado pola:
Fundaçom Artábria
-artabria@artabria.net-
11 de maio de 2017 17:03
_____________


Por favor, o contido do seu comentario debe estar relacionado co asunto do artigo.

Prega-se o maior respecto coas persoas, polo que ataques persoais e insultos serán eliminados.

Por favor, non use os comentarios, só para facer propaganda do seu sitio ou será eliminado.
EmoticonEmoticon