mércores, abril 16, 2008

Cando o nacionalismo baixa as calzas

Cando o nacionalismo baixa as calzas
[29-03-2008]
Bautista Álvarez

Para comezar este artigo vou tomar emprestada unha suxestiva reflexión de Marica Campo, que á súa sensibilidade poética engade o compromiso nacionalista e a clarividencia política. Erro total, interpreta ela, o do navegante que, para fuxir da procela, querendo chimpar pola borda o lastre, bota tamén as provisións necesarias para continuar a travesía. Parábola que Marica aplicaba con acerto á deserción ideolóxica que pode tentar a unha forza que procura conciliar a transformación política e social coas normas, usos e costumes do sistema. Moito máis grave aínda, paréceme a min, tirar as provisións e deixar os lastres. Nacionalismo lastrado e sen recursos é o que subxace na versión que del fan algúns dirixentes. Imos mergullarnos, xa que logo, para resgatar do naufraxio principios que navegan á deriva.

Que outra cousa defende o Nacionalismo senón o direito a constituírse en Estado, sexa federado ou independente? Cando falamos de autodeterminación, a teoría política entende como tal a faculdade dunha entidade territorial para escoller a organización política que máis lle conveña. A esta organización chamámoslle Estado. Sen el non existe ordenamento xurídico proprio. Cando demandamos un maior autogoverno estamos pedindo por mercé autonómica o Estado que esta nos vega e que por direito nos correspone. Vou omitir referirme a federacións ou simulacros das mesmas que existen en países alén-mar, integradas por Estados, conceito este que por rubor algúns nacionalistas de aquí pretenden ocultar. Máis perto temos referentes máis acaídos dentro da Unión Europea. Na federación alemá están integrados dous lands que teñen a categoría de Estados libres: o de Saxonia e o de Baviera (Freistaat Bayern). E despois ladra de raiba o integrismo español cando o Lendakari apresenta un proxecto de autogoverno menos ambicioso. Cousa curiosa nuns integristas que tomaron como modelo constitucional a Carta Fundamental de Bonn, e que Baviera non aprobou. Teñamos en conta, ademais, que nos referimos a dous territorios individualizados pola historia, non por caracteres nacionais, dentro da federación xermana. Eu, nada xermanófilo, debo recoñecer que houbo menos problemas alí para independizarse ideoloxicamente de Hitler que aquí de Franco.

Quede claro, pois, que sen Estado proprio pode existir nación pero non soberanía, nin poder constituínte, nen ordenación política e xurídica particular dun territorio nacional. Direitos estes irrenunciábeis para unha organización nacionalista. Os que asuminos o deber de substituírmos polo noso o ordenamento alleo, sen violencia pero con orgullo e valentía, non podemos agachar avergoñados conceitos e principios que o imperialismo fulminou. Falemos entón da tan criminalizada independencia. Que conste que non é a opción prioritaria para min nin a maioritaria do nacionalismo galego no momento actual. Rexeitala, mesmo así, é deixar mutilado o exercicio do direito de autodeterminación, que ten nesa alternativa unha das súas concrecións. Se cadra, ó a única vía de penetración que teñamos que abrir de persistir a obstinación mesetaria de Felipes e Borbóns. Conclusión á que chegou xa o independentismo catalán, convencido da incapacidade secular dos españois para comprender unha España diferente á que foi amamantada por Castela. Incomprensión que mantén no remo) a muxica da violencia e que para dar fin ao fenómeno da loita armada só coñece o idioma da represión. Non hai moito, alguén sentenciaba en letra impresa o seguinte título: "Non queremos paz, senón vitoria". Moi acertada a confesión para un país que ten na tauromaquia o emblema nacional. Derrotado Boabdil, cría "victorinos" para manter en forma a belicosidade ibérica.

Sintetizando, teñamos ou non como norte a independencia, que un nacionalista a exclúa de antemán significa ignorancia e capitulación ideolóxica. Dirixir é algo máis que exhibir o bigode na pantalla. Compre tamén impartir pedagoxía. A tensión permanente que nos obriga a manter o compromiso co ideal revolucionario (recuperemos a palabra que a reacción obrigou a suprimir no vocabulario da esquerda), é incompatíbel coa emisión de mensaxes ambiguas, e edulcoradas para captar simpatías persoais, nunca adhesións políticas. A vista están as avaliacións gabanciosas de comentaristas nunca reverentes con nengunha alternativa soberanista. Louvanzas empezoñadas que o fabulista Iriarte ridiculizou nun dos seus apólogos. Coido que conto co apoio de Castelao na miña interpretación e censura. Un dos treitos derradeiros do Sempre en Caliza, comprobada por el a obstinación teimosa dos españois, chega á conclusión de que imporemos respeito cando os galegos sexamos quen de proclamar a nosa independencia. Antes que vivir de xeonllos derramemos a pinga de sangue irmandiño que aínda levamos nas veas.

O dilema para os nacionalistas non está en escoller entre un Estado unitario -centralizado ou autonómico- e nutro de estrutura federal. A unión en pé de igualdade, fundamentada no poder constituínte e soberano da nación galega. Recunco, para aclarar e simplificar a tese: o descartábel para o nacionalismo é o Estado na súa configuración histórica aínda vixente. A exclusión da alternativa independentista traduce -sobre todo cando se omiten matizacións- unha mentalidade no mellor dos casos rexionalista. Esta ó a doutrina que prevaleceu, desde as Irmandades da fala, no movimento no que o nacionalismo actual está inserido. Se alguén, con autoridade ou sen ela, opina de xeito diferente, o máis axeitado é devolvelo ao cursiño de novicio.

Por suposto que, por mor de non toldar a paz, se os galegos aturamos vexames de reis, bispos, abades e caciques durante séculos de dominio colonial, non perdemos aínda hoxe a esperanza de poder amolecer as conciencias dese imperio de secano erixido na meseta de Castela. Agardamos que prevaleza a razón e non as vísceras para construírmos un fogar que nos reciba como irmáns e non como vasalos. Mentres tanto, como medida preventiva, eu hai tempo que me teño declarado mentalmente independente. Estou disposto a seguir vivindo e morrer nunha patria secuestrada, pero nunca aceitarei a man nen os símbolos dos seus secuestradores. Para eles, os españois, o seu himno con ritmo de pachanga. Mentres as outras nacións cantamos o noso, aquécelle mellor ao español un zapateado ou mover o esqueleto por bulerías. Para eles a súa bobónica (perdón, borbónica) monarquía. O meu rei está no povo, que pertence á dinastía de Breogán.

Temos unha lingua, unha cultura, unha patria. Tamén debemos ter estilo propio cando emitimos xuízos sobre acontecementos que, se obxectivamente os censuramos, as razóns subxectivas son diferentes ás dos nosos adversarios. A autonomía empeza pola autonomía de pensamento. A vileza está na súa indignidade, e non por ser afronta ao Estado de direito. Nunca comprendín esta expresión case tautolóxica -Estado é dereito- até que descubrín o substrato malicioso que en si encerra. Trata ela de sacralizar a le¡ como un deus ex machina imparcial, enviado do ceo polo supremo criador. Como se non fose o produto duns intereses e dunha ideoloxía, quer elaborada pola Cámara ou ditada polo Tirano. Para nos, o deus ex machina, o Estado de direito, é a Constitución que sempre usurpa a nosa soberanía nacional, totalmente incompatíbel co proxecto político que defendemos.

A que obedece entón a baixada de calzas do ideario político? Supoño que será para compensar a capitulación coa gratitude das urnas, arriscada aposta. Quen ten no poder o modelo orixinal resulta difícil que vaia trocalo por unha fotocopia de incerta fiabilidade.

Nada valen, ademais, os enfeites cando a dama carece de dote.

Mesmo no caso de resultar unha estratexia exitosa, sería substituir a clientela tradicional por outra adventicia, cada vez máis esixente na desmontaxe de escrúpulos ideolóxicos. Chegaríase así ao modelo Cartel Party, que os americanos exportan agora para Europa.

Reitero. O medre eleitoral está ligado ao incremento da conciencia nacionalista no noso povo. O conseguido por outra vía so pode servir para quen unicamente atopa acougo onde está a mesa coas viandas colocadas.

["Terra e Tempo", nº 141-142-143-144]


http://xgalizadocumentos.blogspot.com/
_______________-

luns, abril 14, 2008

Alegacións presentadas pola SGHN, á á solicitude de autorización ambiental integrada promovida por Forestal do Atlántico, S.A.

ALEGACIÓNS: “Instalación de fabricación de formol, colas e resinas FORESTAL DEL ATLÁNTICO S.A.”

A SOCIEDADE GALEGA DE HISTORIA NATURAL – Delegación de Ferrol,

efectúa ALEGACIÓNS á solicitude de autorización ambiental integrada para a instalación de fabricación de formol, colas e resinas; xestión de residuos de Malpol; coxeneración e recepción, almacenamento e distribución de hidrocarburos, no Concello de Mugardos (A Coruña), promovida por Forestal do Atlántico, S.A.


Clave 2006/0349_NAA/IPPC


2. Alegacións en relación coa Avaliación Ambiental.

2.1. No Anexo IV do Proxecto (Condicións da Declaración de Impacto Ambiental) apúntase que as actividades de Forestal do Atlántico S.A. non están sometidas a trámite de Avaliación Ambiental, mencionando ao respecto a Lei 6/2001, de 8 de maio. Sen embargo, no Artigo 3.1. do R.D. 1/2008 advírtese que están sometidas a ese trámite as actividades incluídas no Anexo I:“Grupo 3. Industria energética.

h. Instalaciones para el almacenamiento de productos petrolíferos mayores de 100.000 toneladas.

Grupo 5. Industria química, petroquímica, textil y papelera.

a. Instalaciones químicas integradas, es decir, instalaciones para la fabricación a escala industrial de sustancias mediante transformación química, en las que se encuentran yuxtapuestas varias unidades vinculadas funcionalmente entre sí, y que se utilizan para:

1. La producción de productos químicos orgánicos básicos.

2. La producción de productos químicos inorgánicos básicos.”

Polo tanto, o primeiro trámite que debe seguir a empresa promotora será a solicitude de Avaliación de Impacto Ambiental, nos termos indicados nos Artigos 5.1 e 5.2. do R.D. 1/2008:

“Artículo 5. Evaluación de impacto ambiental de proyectos.

1. La evaluación de impacto ambiental de proyectos comprenderá las siguientes actuaciones:

a) Solicitud de sometimiento del proyecto a evaluación de impacto ambiental por el promotor, acompañada del documento inicial del proyecto.

b) Determinación de alcance del estudio de impacto ambiental por el órgano ambiental, previa consulta a las administraciones públicas afectadas y, en su caso, a las personas interesadas.

c) Elaboración del estudio de impacto ambiental por el promotor del proyecto.

d) Evacuación del trámite de información pública y de consultas a las Administraciones publicas afectadas y a personas interesadas, por el órgano sustantivo.

2. La evaluación de impacto ambiental de proyectos finalizará con la emisión de la declaración de impacto ambiental por el órgano ambiental, la cual se hará pública.”

Posteriormente, o órgano sustantivo someterá o Estudo de Impacto Ambiental ao trámite de información pública, segundo o Artigo 9.1. do R.D. citado.

3. Dado que as actividades da empresa promotora poden afectar espazos da Rede Natura 2000 (L.I.C. “Costa Ártabra”), e con maior razón, debido a que este espazonatural xa está gravemente afectado polo desenvolvemento das actividades industriais implantadas na Ría de Ferrol e as infraestruturas aparelladas, deberá adaptar o proxecto aos requerimentos da Disposición Adicional 4ª do R.D. 1/2008:

“Disposición adicional cuarta. Evaluación ambiental de los proyectos estatales que puedan afectar a espacios de la Red Natura 2000.

1. La evaluación de los proyectos que, sin tener relación directa con la gestión del lugar de que se trate de la Red Natura 2000 o sin ser necesario para la misma, pueda afectar de forma apreciable a los citados lugares ya sea individualmente o en combinación con otros planes o proyectos, se someterá a una adecuada evaluación de sus repercusiones en el lugar teniendo en cuenta los objetivos de conservación de dicho lugar, conforme a lo dispuesto en la Ley 42/2007, de 13 de diciembre, de patrimonio natural y de la biodiversidad, sin perjuicio de lo establecido en la presente ley.”

Na Ría de Ferrol desenvólvense actividades do sector primario (pesca, marisqueo) que veñen sufrindo unha seriede prexuízos por causas de diversa índole. Esta situación obriga ás administracións a replantexar o desenvolvemento do sector industrial no contorno da Ría, desprazando deste espazo singular todas aquelas empresas produtoras de emisións contaminantes que poidan ser ubicadas noutros emprazamentos, xa que incluso coas MTDs empregadas, sempre hai un índice mínimo inevitábel de emisións por tonelada de produción.


4. Alegacións en relación coa autorización integrada

4.1. Da documentación presentada no proxecto extráese a conclusión de que a empresa Forestal do Atlántico S.A. estivo funcionando ata o momento sen as autorizacións requeridas pola lexislación vixente.

Esta condición de irregularidade suporía unha infracción. A administración competente debería de avaliar, neste caso,

a gravidade de tal infracción.

No caso de non ter a autorización integrada antes do 30 de outubro de 2007, debería tela solicitado nesta data, segundo a Disposición Transitoria 1ª da Lei 16/2002: “Los titulares de las instalaciones existentes, definidas en

el art. 3.d) de esta Ley, deberán adaptarse a la misma antes del 30 de octubre de 2007, fecha en la que deberán contar con la pertinente autorización ambiental integrada.

A estos efectos, si la solicitud de la autorización ambiental integrada se presentara antes del día 1 de enero de 2007 y

el órgano competente para otorgarla no hubiera dictado resolución expresa sobre la misma con anterioridad a la fecha señalada en el párrafo anterior, las instalaciones existentes podrán continuar en funcionamiento de forma provisional hasta que se dicte dicha resolución, siempre que cumplan todos los requisitos de carácter ambiental exigidos por la normativa sectorial aplicable.(…)”

4.2. Falta o certificado do organismo de control autorizado onde se acredita a conformidade das instalacións para o almacenamento de produtos químicos, cos preceptos de instrución básica regulamentaria, atendendo ao Artigo 4 do Real Decreto 379/2001.4.3. Na solicitude faise referencia á procedencia das materias primas, pero non a se cumpren coa normativa explicitada no Artigo 10.2. do Real Decreto 375/2001: “Se aceptarán los productos legalmente fabricados o comercializados en otros Estados miembros de la UE o por los países miembros de la AELC (Asociación de Estados de Libre Comercio), firmantes del acuerdo sobre el Espacio Económico Europeo, cuando sean conformes a normas, reglamentos técnicos o procedimientos de fabricación que garanticen niveles de seguridad equivalentes a los que se exigen en la reglamentación española.”


5. Alegacións en relación co Regulamento de Actividades Molestas, Insalubres, Nocivas e Perigosas (RAMINP).

Para a instalación desta industria non se respectan as distancias legais impostas polo Artigo 4 do Decreto 2414/1961: “(…) En todo caso, las industrias fabriles que deban ser consideradas como peligrosas o insalubres sólo podrán emplazarse, como regla general, a una distancia de2.000 metros, a contar del núcleo más próximo de población agrupada.”

A Lei 34/2007 derroga o RAMINP, salvo para aquelas comunidades autónomas que non teñan normativa aprobada na materia, como ocorre coa Comunidade Autónoma Galega.


6. Alegacións en relación á calidade do aire e máis do control da contaminación atmosférica.

6.1. Non se especifican as substancias contaminantes producidas en cada un dos focos de emisión e, por tanto, non hai análise da contaminación causada polas materias primas e o tipo de combustíbel utilizados en cada unha das plantas de produción.

Tampouco se describen pormenorizadamente as técnicas empregadas para evitar e controlar a contaminación e só

se indican, en termos xerais, as medidas que habería que observar. Non se describen as técnicas de medición utilizadas, contradicindo o Artigo 20.2 da Lei 8/2002: “Especificaranse regulamentariamente, para cada tipo deactividade industrial, tódalas condicións técnicas asociadas á expresión do valor límite de emisión, a situación dos puntos de medición e os parámetros auxiliares necesarios para obter medidas representativas, evitar interpretacións

dubidosas dos datos, manexar resultados comparables e posibilitar a determinación das cantidades totais de contaminantes emitidos nun período dado.”

6.2. Os datos de límites legais de emisión citados non se corresponden cos valores límites de emisión fixados pola normativa en vigor, segundo oo artigo 7 da Lei 16/2002, de prevención e control integrados de la contaminación. Os valores expresados no proxecto teñen como referencia os valores de emisión para instalacións que utilizan fuel-oil, segundo indica o Anexo IV do Decreto 833/1975, no que non se describen valores límite, que si se detallan nos Anexos I, II, III, iV, V e VI do Real Decreto 1073/2002, de Avaliación e Xestión calidade do aire en relación ao SO2, NO2, NOx, partículas, Pb, benceno e CO. Na mesma lei obsérvase que os valores límite para SO2 expresaránse en µg/m3 para NO2e NOx (Anexo II) valores límite en µg/m3, e as medicións de CO en mg/m3.

Non obstante, e aínda aténdonos ás referencias manexadas no proxecto, a suma das emisións dos cinco focos exceden

os niveis de emisión propostos no Decreto 833/1975, medida que hai que observar, xa que segundo regula o Real Decreto 508/2007, no Capítulo I do Anexo I, se un mesmo titular realiza diversas actividades da mesma categoría na mesma instalación, ou no mesmo lugar de emprazamento, sumaránse as capacidades de ditas actividades.

Para NO2 e NOx, no Decreto 1073/2002 si se explicitan os límites de emisión e, polo tanto, hai que utilizar obrigatoriamente as referencias dese decreto, xa que no Decreto 833/1975 non hai referencias ás medidas de emisión destes parámetros.


6.3. Con relación ao resto de contaminantes, faltan os datos de emisións difusas, só se expresan os aplicabeis a formol.

O Proxecto remítese a presentar unhas fichas coascaracterísticas dos contaminantes, sen especificar as fon-tes nas instalacións de Forestal do Atlántico e os danos que poderían causar no contorno, tendo en conta as caracterís-ticas propias do lugar no que se ubica.


6.4. Non se dan datos de emisións de partículas, sendo estas un dos contaminantes, regulados no Real Decreto 1073/2002, dos que se esixen medicións da contaminación.


6.5. A Lei 8/2002, do 18 de decembro, de protección do ambiente atmosférico de Galicia, dispón, no artigo 8, sobre Avaliación da calidade do aire:

“As medicións da calidade do aire serán obrigatorias nos seguintes supostos:

(…) 3. Nas zonas nas que aínda non superándose os límites de inmisión si existe un risco potencial conforme os parámetros técnicos que se determinarán regulamentariamente.” Tendo en conta o anterior, e coñe-

cendo que se exceden os límites de emisión esixidos para os contaminanates regulados, faise necesario ubicar pun-

tos de medición naqueles lugares proclives a recibir esta contaminación e que presenten unha alta densidade de poboación, como é o caso das inmediacións da planta. Remitímonos ao artigo 8.1., sobre avaliación da calidade do aire, da Lei 8/2002, do 18 de decembro, de protección do
ambiente atmosférico de Galicia, que establece que as medicións serán obrigatorias nas aglomeracións, No artigo 5.1. defínese aglomeración: “Área cunha concentración de poboación de máis de 50.000 habitantes ou cando, sendo igual ou inferior a esta cifra, ten unha densidade de habitan-tes por quilómetro cadrado que xustifique a avaliación e o control da calidade do aire ambiente.”


7. Alegacións con respecto ao dereito á información.

7.1. Consultada a páxina web do PRTR-España, non apare-ce nela máis dato que as emisións de carbono orgánico ao mar, do ano 2004, contravindo o RD 1073/2002, de 18 de octubre, sobre avaliación e xestión da calidade do aireambiente en relación co dióxido de xofre, dióxido de nitró-xeno, óxidos de nitróxeno, partículas, chumbo, benceno e monóxido de carbono, que no artigo 11.2 establece:

“Las Administraciones públicas pondrán periódicamente a disposición del público y de las organizaciones interesadas información actualizada sobre las concentraciones de dióxido de azufre, dióxido de nitrógeno y óxidos de

nitrógeno, partículas, plomo, benceno y monóxido de carbono en el aire ambiente. Esta información deberá facilitarse a través de medios de difusión apropiados, como radio, televisión, prensa, pantallas de información o servicios de redes informáticas, teletexto, teléfono o fax.

5. La información al público indicará todos los casos en que las concentraciones superen los valores límite y los um-brales de alerta durante los períodos especificados en los anexos I a VI. También incluirá una breve evaluación en re-lación con los valores límite y con los umbrales de alerta, así como información adecuada en relación con las repercusiones sobre la salud. (…7. La información disponible por el público y por las organizaciones en virtud de lo dispuesto en los anteriores apartados deberá ser clara, comprensible y accesible.”

Ningunha destas obrigas se cumpre.


8. Alegacións en relación aos verquidos.

8.1. Na autorización de verquido de líquidos, nas augas

residuais dos procesos, inclúense as augas de refrixeración procedentes da empresa Reganosa, cando actualmente Forestal do Atlántico e Reganosa non verquen conxunta-mente. Isto altera as medicións, que neste proxecto só inclúen os verquidos líquidos procedentes de Forestal do Atlántico.

8.2. Danse datos de catro puntos de mostraxe, cando é obrigado proporcionar cinco. Isto inflúe na suma total dos resultados.

8.3. É necesario coñecer os datos exactos de onde se realizan as mostraxes ás que se alude no informe para saberse están dentro da zona de marisqueo ou non, polos riscos que para a saúde humana supón a concentración e acumulación de contaminantes nos moluscos.

8.4. A modificación da autorización de verquido emitida por Augas de Galicia no ano 2003 non é suficiente. Neste mo-mento Reganosa e Forestal verquían conxuntamente as augas residuais.

8.5. No relativo ao control de residuos e puntos de verqui-dos, canalízanse todas as conducións cara un único emisario.

Os puntos de mostraxe sinalados na fotografía do Proxecto non se aprecian.

Falta a descrición dos elementos técnicos do emisario, segundo obriga o Anexo da Orde Ministerial de 13 de xullo de 1993:

“Art. 5. Proyectos de vertidos a través de emisarios subma-rinos.

5.1. Elementos técnicos del proyecto.-El proyecto de vertido a través de un emisario submarino, además del cumplimiento de las obligaciones administrativas que sean exigibles,definirá los siguientes elementos técnicos: La longitud del emisario, las coordenadas del punto de vertido (longitud, latitud y profundidad), el número, tipo y disposición de los dispositivos difusores y los mecanismos de transporte, dilución y autodepuración que definen su eficacia en función del impacto que tiene el vertido sobre el nivel de contaminación de la aguas costeras.

(…)La comprobación de la estabilidad mecánica y estructural de la obra, a través del análisis de las solicitaciones y es-

fuerzos a que ésta quedará sometida por la acción del mar. (…)Los métodos constructivos y la integración de la obra en su entorno, teniendo en cuenta las necesidades de mante-nimiento y conservación del emisario y las interferencias que éste pueda introducir sobre los mecanismos de dinámica marina.”

Na descrición das características do efluente non hai esti-macións da carga contaminante e do caudal punta en tempo seco. Sendo un sistema colector de tipo unitario, segundo o Artigo 5.3.1. do Anexo da Orde anteriormente citada, débese indicar tamén o caudal punta en tempo de choiva.Non se mencionan as características do funcionamento do aliviadoiro. En todo caso, e segundo o Artigo 5.3.1.b) do Anexo da mesma Orde, o aliviadoiro só poderá entrar en funcionamento con caudais superiores ao caudal punta en tempo seco.

Non se informa das características do difusor, elemento fundamental do emisario coa fin de aumentar a dilución inicial. Segundo o Artigo 5.4.3.b) do Anexo da mesma Orde, para verquidos industriais, a adopción dos valores de dilución inicial deberán xustificarse cando sexan menores
aos especificados para verquidos de augas residuais urbanas.

8.6. Segundo o Artigo 4.3. do Anexo da mesma Orde, todo verquido líquido de augas residuais deberá someterse a uns tratamentos mínimos antes da súa evacuación. No proxecto presentado faltan descricións pormenorizadas das insta-lacións necesarias para levar adiante estes obxectivos.

A capacidade da piscina final de decantación, na que con-flúen as augas de toda a instalación (124.915,2 m3/día) emáis das augas pluviais (274.580 m3/día) é só de 520 m3, é insuficiente para tratar o volume total de augas.

Con respecto das augas residuais procedentes da Instala-ción MARPOL, indícase unicamente a eliminación de hidro-carburos, da separación de fracción acuosa e do envío á piscina de decantación final, cunha capacidade de 520 m3 que contrasta co volume de augas residuais da planta MARPOL (4.800 m3/día).

8.7. Non se mencionan as análises realizadas no arranque

da condución, tal e como está regulamentado na Orde antes

citada, en relación coa determinación dos parámetros fixa-dos: DBO, BQO, sólidos sedimentabeis, pH, Nitróxeno, Fós-foro, así como outros contaminantes que a administración competente esixa.

8.8. No seguemento da potencial afección sobre bancos marisqueiros próximos, afírmase que se efectuará un con-trol de moluscos, inspeccionándose a presenza de hidro-carburos, análises de metais pesados, análises doshidro-carburos derivados do petróleo e análises microbiolóxicas. As unidades nas que se establecen os límites de contami-nantes non coinciden cos utilizados para os datos de efluentes.

8.9. Nas análises dos puntos de mostraxe da zona de baño non se teñen en conta todos os parámetros enumerados no Anexo IV do RD 734/1988. Non se presentan táboas separadas para os puntos de mostraxe das zonas de baño nin para as zonas de protección e mellora con límites de emisión propios, regulados no Anexo IV do RD 345/1993.

8.10. Non se presentan os datos obtidos nos puntos de mostraxe para o control de sedimentos, que segundo o Artigo 7.3.3., da Orde citada, deberá realizarse con carácter anual.

O mesmo ocorre coas mostraxes sobre sedimentos mariños en catro puntos de control cuxa ubicación non se determina, para analizar as posibles variacións das características naturais do sedimento na zona. Indícanse os parámetrosutilizados (granulometría, contido en materia orgáncia, potencial redox, NTK, zoobentos), pero non se mencionan os resultados, salvo para o último parámetro.

Algo semellante sucede co control de calidade das augas en catro puntos coincidentes cos dos sedimentos. Os parámetros estudados son o pH, a temperatura, a coloración, a materia en suspensión, a condutividade, os hidrocarburos derivados do petróleo e os coliformes fecais. Igual que no caso anterior, non se achegan conclusións.

8.11. Non hai previsto ningún protocolo a seguir en caso de fuga de calquera das substancias coas que se traballa na planta (formaldehído, amoníaco, urea, formol, melanina, fenol, etc) agás para hidrocarburos, sendo calquera destas substancias, probabelmente, máis tóxicas para o medio e a saúde das persoas.

8.12. Os últimos datos son do ano 2004, cando os datos deben actualizarse anualmente e ser accesibeis ás distintaspersoas e entidades interesadas. Non se cumpre coa obriga de presentar os datos anualmente na páxina web do Rexistro EPER.

8.13. A Declaración de Impacto Ambiental sobre o proxecto de ampliación da concesión marítimo-terrestre en Punta Promontoiro expedida no ano 1998 estaba condicionada á redacción dun Programa de Seguimento e Control dos impactos e da eficacia das medidas correctoras, tendo en conta os seguintes aspectos:

- Un estudo previo ao inicio das actuacións: inventario de verquidos, calidade das augas superficiais, calidade do sedimento de fondo, control de moluscos bivalvos.

- Idem. en tres momentos da fase de construción.

- Idem. anualmente.

Cremos necesario complementar a información incluída no Proxecto de Solicitude de Autorización Integrada cun resumo das conclusións destes estudos, e unha relaciónpormenorizada do estudo previo ao inicio das actuacións que serven de base para determinar as afeccións ao medio no momento actual.

9. Alegacións en relación cos residuos.

9.1. A existencia de zonas de interese no contorno da planta de valorización de residuos, concretamente do banco marisqueiro da Barca, así como a cercanía do Lugar de Importancia Comunitaria “Costa Ártabra”, integrado na Rede Natura 2000, da Unión Europea, non fan en absoluto recomendábel a ubicación da planta en Punta Promontoiro, tendo en conta as máis que seguras afeccións ao medio. O Artigo 12.1 da Lei 10/1998 establece unha serie de precaucións neste ámbito:

“Las operaciones de gestión de residuos se llevarán a cabo sin poner en peligro la salud humana y sin utilizar procedimientos ni métodos que puedan perjudicar al medio ambiente y, en particular, sin crear riesgos para el agua, el

aire o el suelo, ni para la fauna o flora, sin provocarincomodidades por el ruido o los olores y sin atentar contra los paisajes y lugares de especial interés.”

De seguirse unha observancia real da lexislación, sería imposíbel a implantación desta planta no lugar elixido. Isto só é posíbel cando se priorizan os intereses industriais, de carácter económico, sobre os relativos á saúde das persoas e máis á conservación do medio.

9.2. O argumento anterior é válido tamén para o resto da industria, tendo en conta o volume de emisións contaminantes en proporción directa co de materias primas utilizadas.


10. Alegacións con respecto á coxeración.

10.1. Non se conta con autorización para incinerar residuos no proceso de coincineración. Partindo da definición de coincineración expresada no Artigo 3.5. do Real Decreto 653/2003: “(…)toda instalación fija o móvil cuya finalidad principal sea la generación de energía o la fabricación de productos materiales y que, o bien utilice residuos comocombustible habitual o complementario, o bien los residuos reciban en ella tratamiento térmico para su eliminación.(…)”, a planta de coxeneración de Forestal do Atlántico tería que recibir a denominación de instalación de coincineración e, polo tanto, cumprir cos requisitos esixidos neste Real Decreto .

Con respecto aos verquidos, os valores límites de emisión serán aplicabeis no punto da instalación de coincineración por onde se vercan as augas, en aplicación do Artigo 11.3.

do R.D. 653/2003. En ningún caso se terá en conta a dilución das augas residuais para o cumprimento dos valores límite sinalados no Artigo 11.2. do citado Real Decreto, requisito non observado no proxecto.

Os requisitos de medición establécense na autorización expedida pola autoridade competente, en cumprimento do Artigo 14.2. do mencionado Real Decreto.


11. En ningún momento se fai referencia á cercanía da Empresa REGANOSA, que supón un risco engadido en casode accidente. No Plano de Emerxencia non se contempla esta circunstancia.


Por todo o exposto,

SOLICITA:


Que non se outorgue a Forestal do Atlántico S.A. a autorización ambiental integrada, debido a todas as eivas que o proxecto e máis o sistema de funcionamento das instalacións presentan. Esta asociación queda a expensas de recibir a información da resolución que o órgano competente outorgará en cumprimento do Artigo 23.2 da Lei 16/2002, de 1 de xullo, de Prevención e control integrados da contaminación.

Ferrol, a 3 de abril de 2008

Asdo. Juan Ignacio Díaz da Silva

DELEGADO DA SGHN-Ferrol

________

Sociedade Galega de Historia Natural
Dende1973 estudiando, divulgando e defendendo o medio natural galego
Delegación de Ferrol
Apartado de Correos n1 356 ; 15480 FERROL (A Coruña)
Tfno. (24 horas) e fax 981 35 28 20
mobil 616 388 935
web:
http://www.sghn.org
correo-e: sghnferrol@terra.es

Blog da Delegación de Ferrol:
http://sghnferrol.blogspot.com/
_____

Segundo o BNG, o Goberno local, PSOE-IU, fixo caso omiso á denuncia formulada polo BNG sobre o estado dos inmobles

De: Xosé Manuel Pazo Blanco -manolopazo@gmail.com-
BNG FERROLTERRA -ferrol@bng-galiza.org-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 14 de abril de 2008 17:27
Asunto: "O BNG esixe ao Goberno Local que asuma as súas responsabilidades pola caida do edificio da rúa Magdalena


O BNG esixe ao Goberno Local que asuma as súas responsabilidades pola caida do edificio da rúa Magdalena
O Goberno local, PSOE-IU, fixo caso omiso á denuncia formulada polo BNG sobre o estado dos inmobles

O grupo municipal do BNG pediu esta mañá que o goberno local asuma a súa responsabilidade no derrumbamento do edificio da rúa Magdalena pola pasividade amosada e a negativa a atender as denuncias sobre o estado do edificio e o perigo que supuña para a seguridade cidadá.

O portavoz do grupo municipal do BNG, Xoán Xosé Pita, lamentou que tivera que suceder este accidente para que o Goberno Municipal tome en serio a situación dos edificios abandonados na cidade e se decida a actuar sobre os mesmos.

O BNG considera que o goberno local non pode descargar toda a responsabilidade no azar e na metereoloxia, xa que se demostra que non actuou dilixentemente diante das denuncias presentadas.

O portavoz nacionalista, Xoán Xosé Pita, solicitou que o Servizo de Inspección e Disciplina Urbanística comprobara o estado da edificación situada na Rúa Real 87 polo risco que supuña para a vía pública. Esta denuncia foi formulada na Comisión Informativa de Urbanismo celebrada o pasado día 18 de marzo.

Ferrol a 14 de abril de 2008

Grupo Municipal do BNG no Concello de Ferrol

Xosé Manuel Pazo Blanco


Adxuntamos copia da acta da Comisión Informativa
Acta Urbanismo 18 03 2008.pdf- 1291K
[Ao estar en Formato PDF, non a podemos reproduzir no Blog, polo que a quen lle interese pode pedi-la a ferrol@bng-galiza.org]

Raj Patel: "Tras unha barrita de chocolate hai nenos escravos"

De: Alexandre -mpoulo@teleline.es-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 14 de abril de 2008 14:09
Asunto: "Tras unha barrita de chocolate hai nenos escravos" -A ENTREVISTA CON RAJ PATEL, ECONOMISTA E SOCIÓLOGO-



A ENTREVISTA CON RAJ PATEL, ECONOMISTA E SOCIÓLOGO
Raj Patel: "Tras unha barrita de chocolate hai nenos escravos"
Empezou protestando en Seattle e acabou escribindo "Obesos e esfameados". O impacto da globalización no sistema alimentario mundial ["Os Libros do Lince"].

Foto: JOSEP GARCÍA


NÚRIA NAVARRO

--Hai 800 millóns de esfameados e 1.000 millóns de obesos.
--A fame e o sobrepeso son síntomas do mesmo problema. Están vinculados entre si polas cadeas de produción que levan os alimentos desde o campo ata a mesa.

--Vinculados en que sentido?
--O control do sistema alimentario mundial está en mans dunhas poucas empresas. Unilever, que controla o 90% do mercado mundial do té; Cargill e supermercados como Wal- Mart, Tesco ou Carrefour. Eles véndennos comida que ten o que os nosos corpos desexan: azucres, graxas, sal.

--Se o desexan os nosos corpos ...
--Aparentemente, os súper ofrecen liberdade de elección, pero os nosos instintos están manipulados pola súa estrutura mesma. Fixouse en que hai panaderías á entrada?

--Si, señor.
--É un dos últimos inventos. Non as instalan porque gañen diñeiro vendendo pan, senón porque o cheiro a pan invita a entrar e a comprar máis.

--Así de fácil?
--Si. Xa dentro, inflúen a colocación dos produtos nos corredores, o tipo de iluminación, a música. Atópasche centos de cereais cunha porcentaxe de azucre elevadísimo, pero ninguén che anima a comprar froitas e verduras de tempada.

--Que non hai que botar nunca no carro da compra?
--Se quere morrer pronto, bote nel todos os produtos que teñan unha longa lista de ingredientes. Xa sabe, colorantes, conservantes, saborizantes, antioxidantes. Engada os conxelados, precocinados, fritidos de antemán, caramelos e chocolates.

--Suspende aos chocolates?
--Un dos principais produtores de cacao do mundo é Costa do Marfil. Sabemos con certeza que nas súas plantacións traballan nenos escravos. Así que, detrás dunha barrita, están eses nenos. Ademais, se mira a lista de ingredientes da barrita verá que aparece a lecitina.

--Estraña a lecitina.
--É un subproducto da soia que mantén a graxa e a auga unidos. En Brasil, hai 50.000 escravos agrícolas que traballan nos campos de soia. ¡Máis escravos para o chocolate!

--Volvamos ao súper. En concreto, aos departamentos de compras.
--Os campesiños dos lugares máis remotos do planeta son vítimas dos ditados deses departamentos de compras. O de Carrefour, por exemplo, é o que lle di aos payeses de Lleida: "Non produzades as vosas mazás, senón esas que brillan máis e aguantan mellor o transporte". ¡Non saben a nada!

--Empezo a dar solucións.
--Un paso enorme sería non comprar no súper. Os produtores da zona non son máis caros, ofrecen máis variedade e o diñeiro non se foxe fóra.

--Esa idea tropeza coas présas.
--Pois é algo a cambiar. En EEUU pódese consumir no coche, indo dun traballo a outro, unha ración de patacas fritidas con salsa de queixo dun fast food. ¡Ten 3.000 calorías! Unha alternativa é o slow food, un movemento que sabe que, para gozar da comida, necesítase tempo e diñeiro. Presionan sindicalmente para conquistar dúas horas para xantar e o aumento do salario min- nimo dos traballadores.

--Máis suxestións.
--tiveron casos de vacas tolas, non? Hai que cambiar a forma en que se produce a comida, porque a actual non é sostible. Necesítase unha caloría de combustible fósil por cada caloría de comida que producimos. Reinventemos o futuro.

--Alguén o intenta xa?
--En Brasil, por exemplo, o movemento dos sen terra tomou terras infrautilizadas e cultivan comida de verdade. Organízanse en comunidades, abren escolas e teñen unha taxa de desenvolvemento moi superior á dos programas trazados polo Goberno para a soia. E logo hai iniciativas pensadas para os nenos.

--Candidatos ao sobrepeso.
--As crianzas que viven en familias que gozan da comida crecen máis sans. Pola contra, polo menos en EEUU, están condenados a morrer cinco anos antes que os seus pais.

--¡Que espanto!
--En California púxose de moda o recreo comestible. Durante as horas de patio, os nenos cultivan un horto. Ven como crece o que comen.

--EEUU é capaz do mellor e do peor.
--Hai analistas que din que a guerra de Iraq é unha guerra vinculada á comida. "É a conquista do petróleo que comemos", din. O certo é que, antes de que entrase a axuda humanitaria a Bagdad, xa abriran un Burger King.

--España vai ben?
--É o segundo país da UE no que máis rápido creceu a obesidade, por detrás de Gran Bretaña. E é pola multiplicación dos fast food. Teñan moito coidado.
_______________

Enlaces relacionados:

Raj Patel subliña que "no mundo actual, os máis famentos e os máis obesos son pobres"

Eu, o supermercado
Raj Patel, en 'Obesos e esfameados' (Os Libros do Lince), analiza o impacto da globalización no sistema alimentario mundial e describe como cambiaron os hábitos alimenticios coa poderosa irrupción dos supermercados - Raj Patel 30/03/2008
_________________

A Asociación Veciñal O Rosario - Inferniño, demanda apoios para a consecución dun local social e tilda a Directiva do "O Ensanche A" de insolidaria

De: asociacion Veciñal O Rosario-Inferniño
Para: artabra21@gmail.com
Data: 13 de abril de 2008 23:55
Asunto: DIRECTIVA D AVV. ENSANCHE-A- INSOLIDARIA




DIRECTIVA D AVV. ENSANCHE-A- INSOLIDARIA


Ola a tod@s,

Queremos informarvos que a nosa Asociación Veciñal O Rosario -Inferniño está reivindicando do Concello a necesidade de facilitarmos un LOCAL para as nosas REUNIÓNS de TRABALLO.

Pensamos que nos avala un amplo traballo cultural e social no Barrio do Inferniño ademais doutro moi REIVINDICATIVO na DEFENSA DOS ESPAZOS PÚBLICOS , como o caso da Praza de España - Praza Porta Nova, Praza de Sartaña, Recimil, Fraga de Menáncaro, Praza do Inferniño , e distintas actuacións importantes como a PLANTA DE GAS, ... etc, e a nosa pertenencia a PLATAFORMA ARTABRA21 , como podes comprobar no Blog de nosa Asociación ou PA21.

Na actualidade o novo goberno vainos facilitar en concesion, un cuarto para o que sería unha SALA DE REUNIÓNS no Centro Cultural Municipal "Carvalho Calero", "ocupado" na súa totalidade por Avv. Ensanche A.

Somos conscientes de que non é o lugar máis apropiado para ubicar asociacións, como xa manifestamos en varias ocasións, pero temos que arreglarnos coa oferta do Concello para non continuar reunindonos constantemente nos bares.

Por informacions do Concello, comunican nos que a directiva do "Ensanche A" manifesta que van a utilizar toda sua forza e influencia na Federación Roi Xordo, para NON DEIXAR QUE A ASOCIACIÓN DO ROSARIO -INFERNIÑO DISPOÑA DUN LOCAL NESTE CENTRO.

Alega o Ensanche A que teñen POUCOS espazos no Carvalho Calero, cando a realidade demostra un exceso, incluído "UN SALON DE ACTOS"... como explican na súa páxina Web.

CONSIDERAMOS ESTA ACTITUDE INTOLERABLE E INSOLIDARIA, IMPROPIA DE QUEN FORMA PARTE DO ASOCIACIONISMO VECIÑAL.

SOLICITAMOS VOSA SOLIDARIEDADE E COMPRENSION PARA QUE OS ESPAZOS OFERTADOS POLO GOBERNO SEXAN COMPARTIDOS POR TODAS AS ASOCIACIONS VECIÑAIS COMO XA OCORRE NOUTROS BARRIOS.

Esperamos vosa resposta a este correo para contar co voso apoio que pensamos é de xustiza.

Saúdos veciñais

asdo. Pedro Cachaza - Secretario
asdo. Xosé M. Sanxoán - Presidente

ASOCIACION VECIÑAL O ROSARIO - INFERNIÑO
CIF-G70006473
correo-e: avvorosario@gmail.com
blog da asociación: ferrolnovo.blogspot.com
___________________

domingo, abril 13, 2008

Prego de prescripcións técnicas Servizo de vixilancia e servizos complementarios para os centros e instalacións pertencentes ao Concello de Ferrol

Cancello de Ferrol
ÁREA DE SEGURIDADE


Prego de prescripcións técnicas Servizo de vixilancia e servizos complementarios para os centros e instalacións pertencentes ao Excmo. Concello de Ferrol


1.- OBXECTO DO CONTRATO

O obxecto deste contrato é a prestación por parte da EMPRESA dos servizos de vixilancia e protección das instalacións dos centros que se datallan no artigo nº 7

As necesidades dos servizo de vixilancia poderán ser ampliadas ou reducidas a petición
do Concello, preavisando con unha antelación mínima de vinte e catro (24) horas.


2.- PRESUPOSTO DE LICITACIÓN

o presuposto máximo de licitación para a prestación dos servicios recollidos no presente prego ascende á cantidade de CATROCENTROS CORENTA MIL EUROS ( 440.000,00 €ANO I.V.E. i.iicluido. Serán por conta da Empresa a totalidad dos gastos (Seguros, transportes, salarios e toda clase de retribucións, etc.), impostos e gravámenes e tasa de calquera clase que poidan derivarse da aplicación do presente contrato.


3.- IMPORTE DO CONTRATO

Os prezos reflectidos neste contrato só tefien validez ata o 31 de decembro do ano de inicio dos servizos do presente Contrato.

No caso de prórroga prevista (si a houbese) o prezo do contrato poderá ser revisado, por mutuo acuerdo de ambas partes. Non en tanto, e en prevision de que o acordo poida dilatarse, ao ano do inicio da prestación do servicio, a EMPRESA incrementará os prezos dos servizos na mesma porcentaxe que o faga o índice Xeral de Prezos ó Consumo (I.P.C) referido ó conxunto dos doce meses anteriores, tendo carácter de "provisional e a conta" e reaxustándose posteriormente á alza ou á baixa, unha vez acordado as novas tarifas para o tempo de prórroga acordado.


4.- ALCANCE DO SERVIZO

A prestación dos servizos levarase a cabo nos edificios e instalacións pertencentes ó Concello de Ferrol que se relacionan a continuación:

1) pazo Municipal
2) CentroCulturalTorrenteBallester
3) Vertedoiro Municipal Mougá
4) Castelo San Felipe
5) Mercado Municipal de A Magdalena
6) Mercado Municipal de Caranza e Recimil
7) Cementerio Municipal
8) Vixilancia de praias


5.- HORARIOS PARA A PRESTACIÓN DO SERVIZO

A prestación do servizo realizarase atendendo ós seguintes horarios:

Pazo Municipal:
1 vixilante de seguridade sin arma, todos os días de luns a venres laborais en horario de 07:30 a 15,00 h. controlando o acceso ó edificio.

Centro Cultural Torrente Ballester:
1 auxiliar de servizos, eo seguinte horario:
Inverno: de luns a sábado, de 11:00 a 13:30 h e de 17:00 a 21:00 h.
Verán: de martes a sábado, de 10:30 a 14,00 e de 19,00 a 21:30 h.

Aula de Educación ambiental ( RECICLATERRA ):
1 auxiliar de servizos, todos os días do ano, 24 h.

Castelo de San Felipe:
1 auxiliar de sevizos nos turnos de día e 1 vixilante de seguridade sin arma para a
quenda de noite todos os días do ano, 24 h.
1 auxiliar de servizos de 10:00 a 14:00 e de 16:00 a 20:00 para tarefas de
información.

Mercados: Central, Recimil e Caranza:
1 auxiliar de servizos de luns a sábados de 05,00 al14,00 h.
1 auxiliar de servizos de luns a sábados de 14:00 a 20:00 h.
3° domingo do mes: de 08:00 a 15:00 h. ( Mercado Central ).

Cemiterio Municipal:
1 Auxiliar de servizos de Lunes a Sábado de 10,00 a 13,OOh.Y de 16.00 a 18,OOh.
Domingos y festivos de 10,00 a 13,00h.

Vixilancia de praias:
1 auxiliar de servizos con un vehículo, do 20 de xuf'ioó 15 de setembro, de 22:00 a
06:00 h.


6.- IMPLANTACIÓN DO SERVIZO

A implantación do servizo nos diferentes centros irase facendo conforme vaian cumprindo o contrato as empresas que actualmente realizan o traballo, terminando as siguientes dependencias nas fechas que a continuación se detallan:

-Castelo de San Felipe en fecha 07 de Septembro de 2008

-Aula de Educación Ambiental "RECICLATERRA" 31 de Xulio de 2008


7.- FUNCIÓNS A REALIZAR

o servizo de vixilancia e seguridade debe encargarse de:

a) Ordenación e vixilancia dos aparcamentos para evitar o estacionamento en zonas prohibidas e o cumprimento das normas, facilitando e controlando a
entrada e o uso correcto dos mesmos, evitando un acceso indiscriminado ao aparcamento.
b) Vixilancia para evitar a comisión de todo tipo de delitos e inftaccións, obrando en consecuencia, de acordo coa lexislación vixente. Con atención especial ás zonas de material de alto custo, etc.
c) Vixilancia especial en zonas de alta seguridade.
d) Seguridade dos inmobles. Inundacións, escapes de gas, incendios, desactivación de alarmas, ete.
e) Protección de persoas. Mantemento da orde nas instalacións,,.vixilancia a estranos e sospeitosos, auxiliar a persoas en situación de perigo ou emerxencia.
f)Comunicación diaria de incidencias ó Concello de Ferro!. Diariamente entregaranse os partes de incidencias de todos os servizos ó Responsable de Seguridade do Concello de Ferro!. Semanalmente, entregarase o resumo da infonnación dos reportes de rondas de todos os servizos Au1a vez verificada polo Xefe de servizos. Mensualmente entregaranse o día 1 de cada mes os cadrantes de todos os servizos, así como o resumo de inspeccións realizadas o mes anterior ó tempo que se entregará a previsión de inspeccións para o mes seguinte.
g) Control do correcto funcionamento das portas e fiestras das distintas instalacións do Concello de Ferrol, particularmente no que se retire ó horario de apertura e peche nos distintos centros, función que tefienasignada.
h) Terase especial coidado na prevención do consumo de sustancias non autorizadas, segundo a legalidade vixente e en especial no referente ao consumo e tráfico de estupefacientes.
i) Control do persoal que accede ás dependencias das distintas instalacións do Concello de Ferrol, fóra das horas de apertura das mesmas.
j) Chequeo e revisión diaria dos distintos sistemas e mecanismos de seguridade instalados ou que se instalen.
k) Realizar rondas por todas ás instalacións do Concello de Ferrol e os seus arredores que se determinen por parte dos responsables, empregando para a súa comprobación aqueles elementos técnicos que se establezan.
1) Colaborar cos plans de seguridade que se establezan.
m) Os vixiantes de seguridade colaborarán co Concello de Ferrol na optimización de consumos de luz, auga e outros subministracións.
n) O servizo de vixilancia será responsable do uso das videocámaras de vixilancia e seguridade instaladas ou que se instalen nas distintas dependencias.
o) Evitar aquelas accións derivadas de determinados actos de natureza antisocial que tefian que ver coa conservación do edificio: pintadas, pegada de carteis, danos, etc. No caso de que sexa posible evitar a acción, procederase a identificar ós autores para proceder contra eles do xeito que reguIamentariamente se determine.
p) Calquera outra función sinalada polos responsables de Seguridade que se atope comprendida no concepto de Protección e Vixilancia.

Servizos complementarios:

Comprenderá as prestacións mínimas que de xeito enunciativo e non exhaustivo se indican a continuación:

a) Abrir e pechar o centro
b) Controlar o acceso.
c) Atender chamadas telefónicas.
d) Informar das actividades que se realizan no centro.
e) Preparar as instalacións antes e o remate das actividades.
f) Controlar o correcto comportamento dos usuarios.

En xeral aquelas outras tarefas similares ás descritas que se lles encomenden polos responsables do centro.

As empresas licitadoras poderán presentar alternativas á prestación dos servizos e en cuxo caso. serán estudadas polos servizos técnicos municipais co obxecto de valorar a viabilidade das propostas.


8.- DOTACIÓN E CONDICIÓNS XJERAIS:

  • A vixilancia deberá ser desempeñada por vixilantes ou auxiliares de seguridade, uniformados, e dotados de todo o equipo regulamentario. Disparase, así mesmo do seguinte equipo auxiliar en cada servizo:
  • Radioteléfono con batería de reserva.
  • Linterna halóxena con cargador.
  • Controlador de rondas
  • Teléfonos móviles.
  • No caso de avaría ou deterioro do equipo auxiliar, deberá procederse á substitución inmediata dos devanditos elementos.
  • A empresa adxudicataria disporá de delegación na provincia de A Coruña legalmente rexistrada, con todos os requisitos do Ministerio do Interior.

NOTA:
Todos os medios e materiais mencionados serán propiedade da empresa adxudicataria e deberán ser incluidos. para todos os efectos, dentro do presuposto de licitación.


9.- OBLIGACIÓNS DA EMPRESA

a) A EMPRESA realizará. conforme ao establecido legalmentew, a contratación do persoal a desenvolver os servizos obxecto deste contrato.
- Devandito persoal terá a cualificación profesional adecuada ás tarefas que presta e pertencerá ao persoal da EMPRESA que para todos os efectos asume con respecto ao mesmo. carácter legal de empresario, con todos os dereitos e obrigacións inherentes a esta condición, con arranxo á lexislación vixente en cada momento. - En particular deberá cumprir o estipulado no Convenio Colectivo de Empresas de Seguridade.
- A EMPRESA obrígase a entregar puntualmente ó Concello, a documentación necesaria para acreditar en todo momento o disposto no parágrafu precedente.
_ O Concello non terá co persoal adscrito a este contrato vinculación laboral algunha, nin será responsable dos traballos a desenvolver.
b) A EMPRESA virá obrigada a cumprir todas as disposicións vixentes en cada momento en materia fiscal, laboral, de Seguridade Social, de Seguridade e Hixiene no Traballo e de Prevención de Riscos Laborables.
c) A EMPRESA cumprirá as instrucións do Concello, en canto ao uso de identificación persoal, rexistro de entradas e saídas, utilización de accesos respecto dos horarios, réxime de Seguridade de locais e edificios e calquera outra norma de réxime interior, instrucións e normas todas elas que a EMPRESA, previa análise detida e en calidade de experta, considera perfectamente válidas para o correcto desempefio dos servizos contratados.
d) O incumprimento das obrigacións por parte da EMPRESA ou a infracción das Disposicións sobre Seguridade e Hixiene no Traballo, por parte do persoal designado por ela, non implicará responsabilidade algunha para o ConceDo,xa que a EMPRESA especialmente asume tales obrigacións.
e) A EMPRESA obrígase a conservar os locais, instalacións, mobiliario e aveños de propiedade municipal e que utilice para a realización do presente contrato en perfecto estado de uso e funcionamento, en cuxo estado deberán acharse á extinción do mesmo.
As avarías e deterioracións que sufran os elementos a que se refire no parágrafo anterior, como consecuencia de actos realizados pola EMPRESA ou o seu persoal empregado, serán reparados por este. No caso de que a reparación fose aceptada por el ConceDo o importe pagado por este concepto se detraerá, previa presentación da correspondente factura, do prezo a percibir a EMPRESA polos servizos prestadosdurante o mes.
f) A EMPRESA proporá ao Departamento de Seguridade, un réxime mínimo de inspección de servizos pola súa conta, que unha vez acordado entre as partes levará a efecto co correspondente soporte documental. (sen prexuízo do referido réxime mínimo de inspección. A EMPRESA procurase realizar, a feixes, outras inspeccións que aseguren a correcta execución dos servizos contratados)
g) No caso de que a EMPRESA non puidese prestar os servizos contratados, por causas de alteracións lahorais ou de folgas dos seus empregados, asegurará un servizo mínimo que, se resultase insuficiente, daría lugar a un abono equivalente ao custo que supoña para o Concello, a prestación dos servizos por outros medios. Esta diferenza acreditarase o Concello e deducirase do prezo a percibir polos servizos prestados durante mes da data de incidencia ou posteriores.
Todo iso enténdese sen prexuízo das obrigacións que a EMPRESA ten de pór os medios ao seu alcance para lograr a normal prestación dos servizos, así como colaborar co Concello para obter unha solución alternativa.
h) A EMPRESA conservará a maior reserva, durante e logo da vixencia do presente contrato, sobre toda a información confidencial que poida obter durante o desenvolvemento dos traballos. Así mesmo é responsabilidade da EMPRESA que o seu persoal manteña esta reserva.
i) Calquera baixa por enfermidade ou outro motivo que se produza no persoal da EMPRESA que presta servizo nas instalacións municipais, será cuberto de xeito inmediato. O Concello de Ferrol resérvase o dereito de efectuar inspeccións de control do cumprimento horario do persoal da EMPRESA sen ningunha limitación. Calquera modificación do persoal da EMPRESA deberá notificarse ó Concello previamente e por escrito.
Nos casos necesarios a EMPRESA será responsable pola súa conta do transporte para o seu persoal ás instaIacións de lugares de prestación de servizos solicitados polo Concello.
j) A EMPRESA deberá cumprir con todas e cada unha das obrigacións que deriven da Lei 23/1992, de Seguridade Privada e do seu Regulamento e posteriores desenvolvementos, rnantendo en todo momento á súa empresa e ao persoal afecto a este contrato en plena capacidade legal e técnica para o desenvolvemento dos traballos.


10.- MANUAL DE PROCEDEMENTOS

Para a realización do servÍzo existirá un "Manual de Procedementos" diseñado de común acordo por ambas partes e que deberá ser observado en todo momento polos vixilantes de seguridade.


11.- SERVICIOS EXTRAORDINARIOS

O Concello poderá solicitar á EMPRESA a prestación de servizos de vixilancia e protección de carácter extraordinario ou esporádico e, xa que logo, non previstos no presente contrato como servizo ordinario incluído no esquema de servizos.

A solicitude de prestación destes servÍzos extraordinarios haberá de realizarse mediante escrito comunicado á EMPRESA con, polo menos, tres días naturais de antelación ao comezo na prestación dos servizos solicitados, salvo naqueles casos de por circunstancias excepcionais de roubo, incendio, danos, catastrofes, conflitos sociais, averías dos sistemas de seguridade ou outra causa analogas de gravidade ou de extraordinaria urxencia fixesen necesaria a prestación urxente do servizo, nese caso comunicásese polo procedemento mais rapido dispoñible, antes de comezar a prestación do servizo. Devandita comunicación haberá de ser cursada por conduto fehaciente que acredite a data e hora en que esta é recibida pola EMPRESA, sendo válida a estes efectos a comunicación cursada por fax ó correo electrónico: que sinale a empresa.

A EMPRESA prestará o servizo solicitado en función das posibilidades operativas que teña en cada momento, aténdose no posible, ás esixencias do Concello.

Os costes de estos servicios cinguiranse ós precios de adxudicación do concurso.


12.- OBRIGACIÓNS DO CONCELLO.

O Concello porá a disposición da EMPRESA as subministracións de auga, alumado, e forza posible que precise para a perfecta execución do seu labor, comprometéndose a mencionada EMPRESA a non facer uso indebido ou abusar destes servizos. Por outra banda o Concello facilitará normas de seguridade e instrucións de actuación ao representante da EMPRESA, que será responsable da súa difusión entre o seu persoal e do seu cumprimento.


13.- NOTIFICACIÓNS

Calquera notificación formal en relación coa execución do presente contrato deberá ser efectuada por escrito. As notificacións a calquera das partes, serán enviadas á dirección ou ás direccións que cada unha das partes especifique mediante escrito á outra parte.


14.- VISADO DO CONTRATO

Para o inicio do servizo contratado, será preciso obter previamente a autorización polo Organismo competente do Ministerio do Interior.

Esta xestión deberá ser realizada pola EMPRESA informando dela ó Responsable de seguridade do Concello, e enviándolle a correspondente copia visada do Contrato.


15.- CANCELACIÓN DE AUTORIZACIÓN

No caso de que por resolución de órgano administrativo competente fóselle retirada á EMPRESA a autorización da Dirección da Seguridade do Estado para a prestación de servizos de seguridade privada, o presente contrato quedará resolto de pleno dereito, con efectos a partir do momento en que tal resolución sexa executiva, sen que a Empresa póidanse esixir por iso indemnización algunha .


16.- CESION DE CONTRATO

O presente Contrato de prestación de servÍZOsnon poderá ser obxecto de cesión por parte da EMPRESA, sen que medie acordo escrito previo co Concello de Ferrol.


17.-EXECUCIÓN E RESPONSABILIDADES.

O adxudicatario prestará o servizo por sí e/ou cos profesionais que considere necesario empregar, nos días e horas que o ConceHoHeencomende, axustándose na súa actuación ás normas, directrices e indicacións particulares que lle sexan formuladas pola mesma. As obrigas consistirán en percorrer periódicamente as instalacións obxecto do presente prego, advertindo e controlando as anomalías que se produzan, reparándoas no posible e dando parte ó Responsable de Seguridade do Concello para o seu coñecemento e actuacións que procedan. Do mesmo xeito, e con extremada dilixencia, avisará ás forzas do orden público ou municipais, cando a proximidade de persoas, animais, máquinas, etc., fixeran prever a existencia de perigo ou menoscabo para o persoal ou as instalacións do Concello, dando posteriormente o parte estipulado no párrafo anterior.

Cando advertira a existencia de menoscabo, dano, roubo, furto, ete, nas dependencias ou instalacións, unha vez atendido no posible o control da situación para evitar males maiores, dará conta detallada de inmediato ós responsables dos Centros afectados e ó Responsable de Seguridade para a súa comprobación e posible actuación posterior. Así mesmo, controlará o acceso de vehículos e persoas co obxecto de manter a orde necesaria en aparcamentos e demáis usos das instalacións. O servizo non se poderá interrumpir, nin ainda por cumprimento do termo, sendo obrigatoria para o adxudicatario a continuidade nas mesmas condicións ata a súa substitución polo Concello.


18.- UNIFORMIDADE

As empresas ofertantes achegarán ás súas proposicións fotografia da uniformidade de verán e de inverno.


19.- CONDICIÓNS LABORAIS E SOCIAIS

A empresa adxudicataria comprométese a contratar ó persoal necesario para realizar o obxecto do contrato, e facerse cargo na forma regulamentaria do persoal procedente doutra ou doutras contratas que cesen na prestación do servizo, cando así o esixan as normasconvenio ou acordos en vigor. O devandito persoal dependerá exclusivamente do adxudicatario, por canto este terá todos os dereitos e deberes inherentes á súa calidade de empresario sin que exista relación laboral entre o devandito persoal e o Excmo. Concello de Ferrol e quedará o adxudicatario obrigado ó cumprimento das

disposicións vixentes en materia laboral e social e das demáis que sexan aplicables e que sepoidan promulgar durante a prestación do servizo obxecto deste contrato.

Establécense oito (8) horas como tempo máximo de servizo por quenda, para todo o persoal de Seguridade. Este tempo poderá modificarse a petición do adxudicatario.

Tamén se evitará que o persoal de seguridade destacado no Concello de Ferrol dobre quenda en dependencias alleas a este contrato.

O persoal de Seguridade destacado no Concello de Ferrol terá carácter estable. Todo cambio de persoal deberá ser cofiecido e aprobado previamente polo responsable de Seguridade do Concello. O Concello de Ferrol resérvase o dereito a pedir a substitución de calquera membro do equipo de seguridade; este feito comunicarase ó adxudicatario por escrito asinado polo responsable de Seguridade.

Todas as instruccións que sobre o desenvolvemento do traballo se Heteñan que dar ó perso seranlle facilitadas exclusivamente polo adxudicatario, ou por persoas ó seu servizo a quenes se falcultara para iso.

O Excmo. Concello de Perrol entenderase directamente co adxudicatario, ou cos seus apoderados ou persoas debidamente autorizadas por este, sobre todas as cuestións que xurdan en relación co servizo que ha de prestarse.

O adxudicatario designará unha persoa encargada e responsable que supervisará a asistencia e eficacia do traballo e a través da que, o responsable de Seguridade do Concello de Ferrol manterá as necesarias relacións respecto ó servizo a prestar. Isto é independente da vixilancia e control que o responsable de Seguridade exercerá en todo momento sobre a calidade, eficiencia e oportunidade do servizo.

O persoal de seguridade que preste servizos nas instalacións do Concello de Ferrol estará en permanente contacto co Responsable de Seguridade de este Concello a través de teléfonos facilitados pola empresa adxudicataria. Tamén utilizarán estos equipos para o contacto entre eles mesmos e a empresa.

O servizo poderá ser requirido polo persoal do Concello, cando se realicen
inspeccións periódicas.

O adxudicatario organizará a prestación do servizo de protección e vixilancia sin mais intervención do Concello que as excepcionais situacións e aspectos previstos neste Prego, pero está obrigado a presentar ó Concello, no termo de trinta días a partir da adxudicación definitiva, un informe escrito no que se detalle a estructura órganica e funcional adoptada, sinalando nominalmente as persoas que designa como representantes da empresa ante o Concello, a situación dos vehículos, máquinas ou aparatos que serán utilizados para o desempefio do servizo, etc., así como relación nominal do persoal que dedicará ó servizo, de fonna exclusiva. Calquera modificación que se introduza posteriormente será obxecto de igual notificación.

Ferrol, 31 de Marzo de 2008
O Coordinador da Área de Seguridade,
Asdo. José Manuel Pérez Díaz
___________

Homenaxe a Carmelo Teixeiro [Video - Febreiro de 2008]

Polémica entre BNG e o Goberno Municipal con respeito aos trámites para adaptar a Casa do Coronel para Museo da Natureza e local da SGHN

De: BNG -bng@ferrol.es-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 11 de abril de 2008 11:13
Asunto: O BNG afirma que o edil de obras está despistado e esixe unha rectificación pública


O BNG afirma que o edil de obras está despistado e esixe unha rectificación pública

O grupo municipal do BNG no Concello de Ferrol afirmou esta mañá que o edil de obras, Miguel Reimúndez, está un pouco despistado na tramitación do convenio para adaptar as obras da Casa do Coronel para museo da Natureza a subscribir entre o Concello de Ferrol e a Consellería de Industria, polo que esixiu do mesmo unha rectificación pública.

A concelleira do BNG, Elia Rico, lamentou as declaracións do edil de obras nas que sementaba dúbidas a respecto do compromiso da Conselleira de Industria por invertir na Casa do Coronel e as relacionou coa descordinación existente entre o departamento de Urbanismo e o de obras ocultándose información uns aos outros.

O BNG presentou o documento oficial da Consellería de Industria, que tivo entrada no rexistro oficial do concello o pasado 8 de abril, no que se informa ao goberno local da documentación que deberán aportar para asinar o convenio de cooperación co fin de adaptar as instalacións da antiga casa do coronel Sánchez Aguilera para museo da natureza. Da a casualidade, que o escrito da Consellería é unha resposta a unha solicitude Municipal feita con antelación.

Elia Rico, pediulle a Reimúndez que antes de falar e criticar se informe no servizo municipal oportuno. Así mesmo, pediulle mesura pois xa non é a primeira nin a segunda vez que afirma intencións, prazos e proxectos que logo non se cumpren.

Ferrol a 11 de abril de 2008

Grupo Municipal do BNG no Concello de Ferrol

Xosé Manuel Pazo Blanco
-manolopazo@gmail.com-

[Para ampliar o Documento clicaracima del]

___________

Polo Goberno Local,

Miguel Reimúndez lembra que non existe no Concello ningunha proposta de convenio da Consellería de Industria sobre a SGHN
A primeira fase dos traballos de acondicionamento xa foi aprobada e está en fase de trámite administrativo urxente

O concelleiro de Obras de Ferrol, Miguel Reimúndez, subliñou onte que o Concello non dispón de ningunha proposta de convenio por parte da Consellería de Industria en relación coa futura sede, na antiga Casa do Coronel, do museo da Sociedade Galega de Historia Natural (SGHN). O edil de Esquerda Unida fai estas declaracións en relación coas manifestacións do BNG relativas a que é o Concello, en opinión dos representantes da formación nacionalista, quen non deu os pasos necesarios para a sinatura do acordo. [+ Info]

Enlace coa información na páxina web oficial do Concello de Ferrol
____________________

Segundo o BNG, o goberno local pretende contratar un servizo de vixilancia de estranos e sospeitosos

De: BNG -bng@ferrol.es-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 11 de abril de 2008 11:13
Asunto: o goberno local contrata servizo de vixilancia de estranos e sospeitosos


O GOBERNO LOCAL, PSOE-IU, PRETENDE VIXILAR A “ESTRAÑOS E SOSPEITOSOS” QUE ACUDAN AO CONCELLO.

O goberno Local, PSOE-IU, vai sacar a concurso (POR VALOR DE 440.000€) a contratación dun servizo de vixilancia privada para controlar os accesos ao pazo municipal, vixilar as praias pola noite, os mercados municipais o Castelo de san Felipe entre outras dependencias.

O máis chamativo deste prego son as funcións a desempeñar pola empresa adxudicataria xa que entre outras lindezas se afirma que son as seguintes.

Artigo 7.- Funcións a realizar (entre outras)

Protección de persoas. Mantemento da orde nas instalacións, vixilancia a estraños e sospeitosos, auxiliar a persoas en situación de perigo ou emerxencia.

Terase especial coidado na prevención do consumo de sustancias non autorizadas, segundo a legalidade vixente en especial no referente ao consumo e tráfico de estupefacientes.

O servizo de vixilancia será responsábel do uso das videocámaras de vixilancia e seguridade instaladas ou que se instalen nas distintas dependencias.

Así mesmo, e con carácter de urxencia, o goberno se reserva a posibilidade de que esta empresa poida actuar en “Conflitos Sociais”.

ADXUNTAMOS CÓPIA DO PREGO PARA O SEU COÑECIMENTO.

Prego para a contratación servizos de vixiancia.pdf 4415K
[Quen teña interese pode solicitar copia do orixinal en bng@ferrol.es]

____________

O CONCELLO PRETENDE PRIVATIZAR UN SECTOR DO SERVIZO MUNICIPAL DE VIXIANCIA QUE ATÉ O DE AGORA VIÑA DESEMPEÑANDO A POLICIA LOCAL.-

Prego de prescripcións técnicas Servizo de vixilancia e servizos complementarios para os centros e instalacións pertencentes ao Excmo. Concello de Ferrol, asinado o 31 de Marzo de 2008, polo Cordenador da Área de Seguridade do Concello de Ferrol, José Manuel Pérez Díaz

Enlace co Prego nos Arquivos Ártabros


______________________

As Privatizacións.

Nasce a Iniciativa pola Soberanía Alimentar dos Pobos

As organizacións Sindicato Labrego Galego -SLG-, Veterinarios Sen Fronteiras -VSF-, Verdegaia e Amarante apresentaron en conferencia de prensa a alianza que veñen de forxar seguindo o mandado do Foro Mundial para a Soberanía Alimentar [Foro de Nyéléni 2007]. A Iniciativa pola Soberanía Alimentar dos Pobos nasce co obxecto de “dar a coñecer, construír e defender a Soberanía Alimentar dos pobos, en e desde Galiza”.

Seguindo o mandado do Foro de Nyéléni, SLG, VSF, Verdegaia e Amarante veñen de forxar unha alianza coa que pretenden contribuír a “dar a coñecer, construír e defender a Soberanía Alimentar dos pobos en e desde Galiza, cos pés na terra e cunha ollada global, colaborando con iniciativas similares existentes noutros países, sen descartar a integración en alianzas ou plataformas supranacionais”, segundo recolle o manifesto, que se pode ler en www.soberaniaalimentar.info.

As organizacións integrantes da Iniciativa denuncian o feito de que centos de millóns de persoas, mulleres na súa maioría, padecen fame e desnutrición no mundo, aínda vivindo na súa maioría en contornos rurais. O industrialismo en xeral, e o sistema industrial de producción/estracción e comercialización de alimentos en particular —insustentábel, oligárquico e enfocado á exportación—, impede a labregos e labregas aceder aos recursos necesarios para producir os alimentos básicos, do mesmo modo que reduce á mínima expresión a nosa capacidade para decidir os alimentos que consumimos.

“Galiza, como parte da minoría global privilexiada que é, non padece problemas de abastecimento de alimentos para a súa poboación, pero non por iso goza de Soberanía Alimentar. A nosa capacidade para decidir os alimentos que producimos e consumimos é cada vez menor, porque o noso rural esmorece; porque estamos a desertizar a nosa terra, ríos e mar; e porque dependemos do sistema industrial. Ao mesmo tempo, somos fonte de erosión da Soberanía Alimentar doutros pobos” di o manifesto da Iniciativa, para continuar afirmando que “Avanzando na nosa Soberanía Alimentar construiremos unha Galiza cun rural vivo, máis ecoloxicamente sustentábel e socialmente xusta, cunha menor pegada e débeda ecolóxica. A construción e garantía da Soberanía Alimentar do pobo galego, ademais, debe ser compatíbel coa dos demais pobos do mundo”.

A Iniciativa defende o direito a decidirmos qué alimentos producir e consumir, o direito das xentes que traballan a terra e o mar a producir os alimentos básicos, amósase convencida de que podemos vivir sen devorar o planeta e o futuro, e asegura que acabar coa fame e a desnutrición é posíbel, superando o industrialismo. A Soberanía Alimentar prioriza a produción sustentábel de alimentos para consumo familiar, local, rexional ou nacional frente á produción industrial para a exportación.

Galiza, 11 de Abril de 2008

Iniciativa pola Soberanía Alimentar dos Pobos
Cara a un Foro Galego pola Soberanía Alimentar"
info@soberaniaalimentar.info
Enlaces de Interese:
Organizaçons integrantes da Iniciativa:

O Concello de Ferrol acordou regularizar o cobro de taxas do Feirón do Inferniño

De: asociacion Veciñal O Rosario-Inferniño
-avvorosario@gmail.com-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 10 de abril de 2008 19:16
Asunto: CAMBIO NO COBRAMENTO FEIRON DO INFERNIÑO


CAMBIO NO COBRAMENTO FEIRON DO INFERNIÑO

Despois denunciar en multitude de ocasións un cobramento das taxas nos espazos publicos por quen non ten capacidade legal para autoxestionarse, por fin vemos que o novo goberno vai facer xustiza e facer uso dun novo xeito de gobernar acorde cos tempos actuais, non permitindo que nas rúas da cidade e barrios se produzan casos visibles dunha probable extorsion aos comerciantes e feirantes .

Terá que demostrar esta Asociación do Ensanche SA, onde foron destinadas as recaudacions de todos estes anos, xa que nunca amosaron nas suas Asembleas de Soci@s as memorias economicas especificando ditos INGRESOS E GASTOS DESTE FEIRON.

Solicitaremos dos representantes municipais se teñen constancia destes gastos e se presentaron memorias economicas destes TRIBUTOS OU TAXAS.

Ferrol a 10 de Abril de 2008

asdo. Xosé M. Sanxoán - Presidente

Artículo enviado por melsanxoan@hotmail.com (xose) que lle recomenda que lea o siguinte artígo de lavozdegalicia.es

Primeiros pasos para regularizar o pago dos feiróns en Caranza e no Ensanche A

ASOCIACIÓN VECIÑAL O ROSARIO - INFERNIÑO
CIF-G70006473
correo-e: avvorosario@gmail.com
blog da asociación: ferrolnovo.blogspot.com
__________________

Un despropósito dentro da nosa Ría: REGANOSA

venres, abril 11, 2008

Ante a entrada dun novo buque gaseiro na Ría, está convocada unha concentración e posterior manifestación, este Sábado 12 de Abril en Ferrol


Sábado, 12 de Abril
ás 7 da tarde
está convocada unha
CONCENTRACIÓN
con cacerolas, buzos brancos,
camisolas vermellas, bandeiras,
ante o Edificio Administrativo da Xunta de Galicia
desde onde marcharemos en
MANIFESTACIÓN
até a Praza do Concello

Convoca:

[comitecidadan.gif]

Comité Cidadán de Emerxencia para a Ría de Ferrol

comitecidadan@gmail.com
http://comitecidadan.org

Características do buque:

O LNG ABUJA (ex”Louisiana”) Foi construido por General Dynamics Quincy MA, E.E.U.U. en 1980. Ten 93.619 toneladas de rexistro bruto, 285 metros de eslora, 46 metros de manga , cun calado de 12 metros e capacidade de 126.530 metros cúbicos. En 1999 entra nos asteleiros ferroláns para reformas, sendo rebautizado polos seus propietarios, Lachmar Corporation Inc., LNG Abuja. Está matriculado en Nassau (Bahamas) e clasificado en American Bureau of Shipping. Recientemente foi adquirido porla Nigeria LNG Ltd., e posteriormente transferido a BGT. Este buque estivo reparando en Ferrol por tres veces máis, a última en 2004. Un buque vello, case 30 anos e cun historial de numerosas intervencións no seu casco e maquinaria, muitas delas dentro desta Ría. A última vez que estivo na Ría foi o pasado 12 de Marzo, tamén con GNLpara REGANOSA.

Pola nosa seguridade,
pola defensa da sustentabilidade do noso mar,
polos postos de traballo:

[Foto do CCE - comitecidadan.org]

¡¡ PLANTA DE GAS FORA DA RÍA !!

_________

Enlaces Relacionados:

______________

O pasado 12 de Marzo, este mesmo buque entrara na Ría e o Comité Cidadán de Emerxencia ..., convocara unha concentración ... Este é o video da noticia dada pola TVG.

Acto de Protesta en Ferrol ante a entrada na Ría do 16 buque gaseiro LNG Abuja, para a ilegal e perigosa REGANOSA [12.03.2008]


______________

xoves, abril 10, 2008

SOS Courel: "O Escaravello verde" Video-denuncia en Internet

De:SOS Courel
Para: artabra21@gmail.com
Data: 10 de abril de 2008 10:29
Asunto: "Escarabajo verde" Video-denuncia en Internet


"Escaravello verde" Video-denuncia en Internet

Difunde canto poidas, para que tod@s sexan testemuñas da desfeita do Courel.

Vídeo completo de “O Escaravello Verde” en internet:

O' COUREL, A XOIA DA BIODERSIDAD GALLEGA

Ollo !!! Despois de premer en “ Vídeo”, busca debaixo da pantalla do visor : “parte 1 - parte 2”, e preme en calquera delas

preme>>Vídeo

Aclaracións ao Sr Conselleiro de Medio Ambiente:
  • No Courel hai varias canteiras activas na Rede Natura.
  • No Courel hai varias canteiras abandonadas, sen restaurar na Rede Natura.
  • Non sabemos de ningunha concesión anulada por a Xunta, dígannos cales.
  • Non teñen vostedes ningunha intención de parar a desfeita nin en dez anos, acaban de “regalarlle” unha superestrada ás canteiras de 15 millóns de euros e de 22 quilómetros, coa que están desfacendo metade da Serra.
  • Mentres, a estrada dos veciños cara a Autovía, leva 5 anos en obras e só hai un quilómetro asfaltado, de un total de 14, e case sempre está cortada.
  • Están vostedes cometendo un erro histórico gravísimo, fíxense que falamos só de salvar un tercio do Courel.

Se queres gravar ou ver o vídeo con máis definición, emítese os próximos días na en televisión:
  • Canal 24 Horas. VENRNES 11 de abril, ás 15h00 Internet
  • Canal 24 Horas. SÁBADO 12 de abril, ás 12h30 Internet
  • Canal 24 Horas. SÁBADO 12 de abril, ás 18h30 Internet
  • TVE Internacional (Europa/Asia). SÁBADO 12 de abril, ás 17h30 Satélite HorarioUTC + 1
  • TVE Internacional (America). LUNES 14 de abril, ás 00h30 Satélite. HorarioUTC + 1
  • TVE Internacional (América II). LUNES 14 abril, ás 02h30 Satélite. HorarioUTC + 1

Campaña de recadación de fondos para facer fronte a defensa legal do Courel:
  • Agradecemos o esforzo económico e a molestia da xente que xa ingresou a súa apartación na conta de SOS Courel en “La Caixa” . Para ver o nº de conta en >>> Entrar
  • Gracias a estas apartacións xa podemos facer fronte ao primeiro dos recursos en contra da Licencia Municipal de Actividade da canteira “ La Campa”.
  • Os fondos recadados serán empregados unicamente na defensa legal do Courel.
  • Tamén podes colaborar economicamente mercando o documental “Unha lousa sobre o Courel”, producido por Mabel Rivera e dirixido por Enrique Banet, informarte en >>> http://www.namchefilms.es

Vídeo de mostra de “Unha lousa sobre o Courel” :



Difunde e visita o vídeo de música e imaxes do Courel en Youtube, Luar Na Lubre - Terra - AXUDA URXENTE PARA O C@UREL ! , o vídeo galego máis visto, con máis de 700.000 visitas



Saúdos

SOS Courel, 4 de abril de 2008

soscourel@mundo-r.com

Teléfono 607 22 58 87
______________________

mércores, abril 09, 2008

Impacto do enlace da autoestrada AP-9 en Neda: Hoxe Mércores, 9 de Abril, ás 8 da tarde, Xuntanza na Casa da Cultura de Neda

De: Antonio Gª -angaji@yahoo.com-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 8 de abril de 2008 16:44
Asunto: CONVOCATORIA DE XUNTANZA EN NEDA: 9.4.08; 20 HS; CASA DA CULTURA: IMPACTO DO ENLACE DA AUTOESTRADA AP-9 EN NEDA



CONVOCATORIA DE XUNTANZA EN NEDA: 9.4.08; 20 HS; CASA DA CULTURA: IMPACTO DO ENLACE DA AUTOESTRADA AP-9 EN NEDA.

Estimados Sres/as:

Remitimos-lles a seguinte nota de prensa por se teñen a ben difundi-la no seu medio informativo e participar no acto referido.

Atentamente:

Antonio García J.
Vogal de ADEGA-Trasancos
DNI 22924851-S
Tlf 981324707//625878352


_____

Ferrol 8.4.2008

Estimados Sres/Sras:

Os colectivos ecoloxistas ADEGA, Sociedade Galega de Historia Natural, Verdegaia e veciñanza de Neda, convocan a unha xuntanza monográfica o día 9.4.2008 as 20 hs na “Casa da Cultura” de Neda, para informar e analizar a problemática surxida polo proxecto viario do enlace da autoestrada AP9 coa estrada AG-64.

Tal enlace atravesaría o “Val da Mourela” de manifesta importancia medioambiental e paisaxística, dividindo en dous ó propio concello de Neda.

A tal xuntanza están convidad@s tóda-las personas e colectivos interesados.

Atentamente:

-Nés López Díaz-
-Secretario de Adega-Trasancos
Tlf 649779774

En representación dos colectivos ecoloxistas.
______________